נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המסך הלך? מה עושים עכשיו?

מסך שבור

מסך אשר שבק חיים או לא מתפקד כראוי עלול לגרום ללא מעט כאב ראש ותסכול, אולם באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן להחזיר את המכשיר לכפי שהיה. להלן הפרטים.

המסך שבק חיים? יש פתרון

הסיטואציה שבה הפלאפון שלנו נופל היא סיטואציה מוכרת כמעט לכל אחד, וזאת משום שאנו מחזיקים את המכשיר שלנו ביידים למשך רוב שעות היום. למעשה, תקלות במסך אשר מתרחשות כתוצאה מנפילה או שריטות הן נפוצות ומתרחשות לא פעם, בעיקר כאשר מדובר במכשירים רגישים במיוחד כדוגמת וואן ואייפון. למעשה, מסבירים המומחים של מעבדת סלפי כי החלפה של המסך צריכה להתבצע רק עם רכיבים מקוריים, ועל כן במידה והמסך של האייפון או הוואן שלכם נפגע, חשוב לבחור במעבדת מומחי וואן פלוס. אי החלפה ע"י מסך מקורי עלולה להוביל להישנות של התקלות במסך, ולכן פנייה למעבדה מומחית בתחום היא הכרחית.

מסך סדוק

כיצד נבחר מעבדת תיקון מסכים מקורית?

בשנים האחרונות לא ניתן להתעלם מן העובדה כי נפתחו בכל רחבי הארץ מאות מעבדות אשר מתמחות בהחלפת מסכים, כמו גם ביצוע תיקונים בהתאמה לסוג המכשיר. יחד עם זאת, ישנן לא מעט מעבדות אשר אינן עובדות עם רכיבים מקוריים וכתוצאה מכך נגרם מפח נפש בעבור הלקוח אשר מבקש לשלם בעבור שירות איכותי ובעבור רכיבים מקוריים. על כן, במידה והפלאפון שלכם נפל או המסך הפסיק לעבוד ישנה חשיבות לקבלת המלצות מחברים ובני משפחה כמו גם סקירה של מעבדות באמצעות אתרים אשר מתמחים בתחום, וזאת על מנת שתוכלו לבחור בסופו של דבר במעבדה הטובה ביותר אשר מעניקה שירות אישי כמו גם משתמשת במסכים מקוריים. בנוסף, מומלץ במעמד ההגעה למעבדה לבקש תעודות אשר מאששות כי הרכיבים אשר מותקנים בפלאפון שלכם הם אכן מקורים, כאשר במידה והמעבדה מסרבת להעניק סביר להניח כי היא משתמשת בחיקוי זול אשר לא יחזיק מעמד לאורך זמן. בנוסף, מדובר בהפרה בוטה של הוראות היצרן ועל כן מעבדה אשר איננה משתמשת ברכיבים המקוריים מסתכנת במתן שירות לא יעיל בעבור הלקוח.

מעבדת סלפי – החלפת מסכים מקוריים בעלות אטרקטיבית לכל כיס

מעבדת סלפי היא מעבדה אשר שוכנת ברמת גן וצברה בשנים האחרונות אין ספור מחמאות מלקוחות אשר קיבלו שירות של החלפת מסכים במהירות, וזאת בשל העובדה כי המעבדה עושה שימוש במסכים מקוריים בלבד. על כן, אם אתם חווים בעיות עם המסך שלכם או שהוא נשבר לחלוטין ואתם סבורים כי לא ניתן יהיה לתקן, זכרו כי באמצעות המומחים של מעבדת סלפי תוכלו לקבל שירות אישי אשר כולל החלפה של המסך באמצעות מסך מקורי של היצרן כמו גם מחיר אטרקטיבי. לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר היכנסו לאתר בכתובת https://cellfilab.co.il השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל