נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד נוכל לדעת אם המדביר עשה עבודה טובה?

עבודת מדביר

רבים סובלים מביקורים של אורחים לא רצויים בבית. במקרה הטוב זה נגמר עם מטאטא, ובמקרה הפחות נעים זה נגמר בצרחות ובטלפון בהול למדביר. אנו מדברים כמובן על ביקור של מזיקים למיניהם, החל מחרקים קטנטנים וכלה בחולדות  או בעכברים. אז פסח ממש מעבר לפינה, ואנחנו מתכוננים ומנקים את הבית לקראתו.

אחד הצעדים החשובים שכדאי מאוד לעשות כחלק מההכנות לפסח, ולעונות האביב והקיץ, זה הדברה רצינית של כל הבית. איך נדע אם המדביר שלנו עשה עבודה טובה? בשביל זה אנחנו כאן. הכנו עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם להבין האם המדביר שלכם עשה עבודה טובה.

 

מה חשוב לוודא לפני שמזמינים מדביר?

קודם כל, לפני שמעניין אותנו להבין אם המדביר שלנו עשה עבודה טובה, חשוב מאוד לוודא שאנו סומכים עליו שיבצע עבורנו בבית הדברה. צריך לזכור שחומרי הדברה הם בסופו של דבר רעלים מסוכנים ולכן יש כללי בטיחות שאסור לסטות מהם בשום פנים ואופן. כאשר אתם מזמינים מדביר בקשו ממנו לשלוח לכם או להראות לכם תעודת מדביר, ובדקו שהיא תקפה.

בנוסף, שאלו אותו באילו חומרי הדברה הוא מתכוון להשתמש ובדקו שהם עומדים בתקנים המחמירים. הוא אמור לומר לכם, אבל אם הוא ישכח, שאלו אותו גם מהן אזהרות הבטיחות בנוגע לאזורים בבית שבהם הוא עבד. עוד פרטים ומידע בענייני הדברה תוכלו למצוא בקישור הזה https://www.agr-non.co.il.

עבודת מדביר

התנהלות לפני ובמהלך ההדברה

הרבה פעמים, אנו יכולים להבין אם האדם עשה עבודה טובה כבר בשלב הביצוע, ולא חייבים לחכות זמן רב. אם המדביר מתנהל בצורה נעימה ומחושבת, מסביר לכם בדיוק מה הוא מתכוון לעשות, ולא כועס על השאלות שלכם, כנראה שהוא איש מקצוע אמיתי שיודע לעשות את העבודה.

אם אתם מרגישים מותקפים או שלא נעים לכם לנהל שיח עם המדביר, עצרו וחשבו לרגע האם אתם באמת סומכים עליו שיעשה את העבודה ביסודיות ובסבלנות.

 

האם ההדברה הצליחה?

כמובן שבסופו של דבר מבחן התוצאה הוא זה קובע. אם ההדברה הצליחה והמבקרים הלא קרואים הפסיקו להגיע, אז המדביר עשה עבודה טובה וההדברה הצליחה. מה שחשוב מאוד לזכור הוא שהדברה היא בסופו של דבר פעולה עונתית שיש לחדש מדי פעם, ולא פתרון של זבנג וגמרנו לכל החיים.

לכן, ברגע שיש לכם איש מקצוע אמין, כדאי מאוד לשמר איתו על קשר ולהזמין אותו גם בפעם הבאה. סימן נוסף שיכול לתת לנו אינדיקציה לגבי העבודה של המדביר הוא האם יש אחריות על ההדברה. מדביר מקצועי שעשה עבודה טובה ייתן לכם אחריות על ההדברה.

 

סיכום

אין ספק שהדברה היא פעולה חשובה שמסייעת לנו מאוד לגור בבית בראש שקט בלי חשש מחרקים וממזיקים שונים. רק זכרו, חשוב מאוד לוודא שהמדביר הוא איש מקצוע מוסמך שיעשה את העבודה כמו שצריך.

עבודת מדביר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה
הדברת חרקים
הדברה ידידותית לסביבה

בשנים האחרונות התפתח שוק ההדברות האקולוגיות, וכיום הוא לוקח חלק נרחב בסוגי ההדברות הקיימות. אנשים כבר אינם מעוניינים בהדברות