נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הליכי פיצוי בעקבות תאונת דרכים

רכב הפוך

כל אדם שעבר תאונת דרכים יוכל לספר לכם עד כמה מדובר על חוויה לא נעימה. מעבר לפגיעה עצמה, לא אחת יש צורך גם לצאת למאבק משפטי כדי שנוכל לקבל פיצויים כתוצאה מהתאונה, מה שדורש מאתנו לא מעט כוחות נפשיים וזמן. אם זה נשמע לכם מוכר כי גם אתם עברתם תאונת דרכים ואתם תוהים איך תקבלו את הפיצויים המגיעים לכם, עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מה יהיה גובה הפיצויים שתקבלו?

עוד לפני שנדבר על בחירת עוה"ד המתאים לכם ביותר, כדאי לקחת בחשבון את העובדה שיש לא מעט גורמים שיקבעו מה בעצם יהיה גובה הפיצוי שתוכלו לקבל. לדוגמא: חומרת התאונה והנזק שהיא גמרה לכם. בנוסף לכך, יש עוד גורמים חשובים אחרים שישפיעו על גובה הפיצוי, כמו למשל:

 

  • גילו של הנפגע
  • מועד התאונה
  • כמה שנים עוד נותרו לנפגע עד פרישתו לגמלאות
  • מה השכר הממוצע שלו לפני ואחרי התאונה
  • איזה סוג של נזק רפואי נגרם לנפגע
  • איזה השפעות יש לנזק שנגרם לנפגע על תפקודו

 

נלקחים בחשבון אינספור נתונים כמו האם הנפגע סובל גם מהפסד בזכויות הסוציאליות שלו בגלל התאונה? האם מגיעים לו פיצויים גם בגין ימים שבהם הוא היה מאושפז? או בגין טיפולים רפואיים שהוא היה צריך לעבור? יש אומנם לא מעט טיפולים שקופות החולים השונות מממנות, אך לא תמיד זה המצב ולכן לעיתים זה כן יהיה חלק מהפיצוי הכספי שהנפגע יקבל.

 

איך תדעו באיזה עורך דין לבחור?

אין ספק שאחד מהנתונים הכי חשובים שיש אשר יכולים להשפיע על גובה הפיצוי שתקבלו אחרי תאונת דרכים, זו השאלה מי יהיה עוה"ד שיטפל בעניין שלכם. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הנושא לעומק, כי מה פתאום שתבחרו איש מקצוע שרק עכשיו התחיל לעבוד בתחום הזה? או שתפנו אל עו"ד שאיש לא מכיר את שמו? חשוב שתפנימו: אפילו אם זו הייתה תאונת דרכים יחסית קלה ואפילו אם אתם סבורים שהפיצוי שמגיע לכם לא יהיה גבוה, אין מקום לקחת סיכונים. לכן כדאי לחשוב על מוטי ארד – עורך דין תאונות דרכים, כי אתו תוכלו להיות סבורים ובטוחים שהתיק שלכם בידיים טובות.

 

זמינות עוה"ד

עוד סיבה טובה שבגללה עו"ד מוטי ארד יתאים לכם, זו העובדה שהוא תמיד זמין ללקוח. אתו אתם יכולים להיות בטוחים שלא משנה מתי תתקשרו אליו, כי בכל מקרה הוא לא רק יענה לכם, אלא גם ייתן לכם תשובה סבלנית, מעמיקה וכמה שיותר מקצועית. אומנם זה נכון שלא תמיד הפיצוי הכלכלי באמת עוזר להתגבר על תאונת הדרכים ועל המשקעים שהיא משאירה, אך הוא בהחלט יכול לסייע מבחינת ניהול חיי היומיום. לכן לא כדאי שתוותרו על מה שמגיע לכם ורצוי שתפנו לעו"ד מתאים עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג