נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין הלבנת שיניים טבעית ללייזר

אישה לאחר הלבנה

המטרה של כולנו זה להיות כמה שיותר יפים וזאת עקב העובדה כי אדם יפה הוא אדם מאושר יותר עם מצב רוח יותר גבוה ולכן עם רמת חיים ואיכות חיים גבוהים יותר מאשר אדם פחות יפה.

לכן עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות בכדי להיות יפים? אם כן אין ספק כי אחד הדברים החשובים ביותר שאנו יכולים לעשות זה לבצע טיפול דנטלי ובייחוד הלבנת שיניים.

על רקע זה עולה השאלה מה ההבדל בין הלבנת שיניים טבעית להלבנת שיניים בלייזר? אם כן קודם כל המחיר של הלבנת שיניים בלייזר הוא הרבה יותר גבוה.

לא רק זאת אלא שהלבנה טבעית מבצעים בבית המטופל ואילו הלבנה בלייזר מבצעים במרפאה כאשר מורחים לאדם חומר מלבין ולאחר מכן עוברים על השיניים עם לייזר ומכאן השם של הלבנת שיניים עם לייזר.

 

האם אפשר לבצע הלבנת שיניים לבד?

עולה השאלה האם טיפול דנטלי של הלבנת שיניים זה משהו שאפשר לבצע לבד או שמא אנו צריכים רופא שיבצע זאת? אם כן יש לציין כי טיפול לייזר רק רופא יכול לבצע ורופא המומחה בכך. לא רק זאת אלא שגם טיפול טבעי רופא יכול לבצע ואי אפשר לבצע זאת לבד. עליכם להבין כי טיפול עצמאי בשיניים שלנו הוא דבר מאוד מסוכן ולא כדאי לקחת את הסיכון הזה אם אנו רוצים שיניים בריאות וחזקות. על רקע זה חובה לציין כי הלבנה זה לא אירוע שאפשר לבצע לבד ויש לזכור זאת אם השיניים שלכם צהובות או לא לבנות ועל כך יש לתת את הדעת.

 

האם משחת שיניים יכולה להלבין לי את השיניים?

עולה השאלה האם אפשר לבצע טיפול דנטלי להלבנת שיניים באמצעות משחות שיניים? אם כן אין ספק כי כיום תחום משחות השיניים התפתח מאוד ואפשר לראות משחות המציעות לבצע הלבנת שיניים ואין ספק כי אפשר להיעזר בהן בכדי להבהיר במקצת את השיניים. עם זאת חובה עלינו לציין כי אין מה להשוות בין טיפול אצל רופא שיניים בין אם טיפול טבעי או טיפול לייזר ובין טיפול עם משחות שיניים. אנו חייבים להבהיר כי משחת שיניים לא יכולה להלבין את השן באותה רמה כמו טיפול אצל רופא ולכן עדיף תמיד ללכת לרופא שיניים בשביל הבהרת השיניים וההלבנה של השיניים.

 

היזהרו מחאפרים בתחום הלבנת השיניים

אנו חייבים לציין כי יש מספר מרפאות של חאפרים אשר מציעים טיפול הלבנת שיניים וזאת ללא רופא שיניים. אנו חייבים להזהיר אתכם מן המרפאות הללו ולציין כי חאפרים הם מסוכנים מאוד מכיוון שהם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לשיניים שלכם. לכן טיפולי הלבנת שיניים עושים רק אצל רופא מומחה ולא מתפשרים על נקודה זו לעולם.

 

חיוך לבן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.