נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על גידול הידרופוני

גידול צמחים בבית הוא כבר לא מנת חלקם רק של מי שמחזיקים בבית גדול. הרבה אנשים מתעקשים לגדל גם בבתים קטנים יותר צמחייה מסוגים שונים, ובעזרת אפשרויות גידול מתקדמות השאיפה הזו בהחלט נמצאת בהישג היד שלכם. אנחנו כאן כדי לספר על סגנון הגידול ההידרופוני, היתרונות שלו, ולמה הוא יכול להיות רלוונטי מאוד עבורכם.

 

גידול הידרופוני

גידול הידרופוני הוא שיטת גידול שבה אנחנו מגדלים צמחים בעזרת מים בלבד ללא אדמה. הצמחים מקבלים את מה שנדרש להם בעזרת מערכת השקיה מתקדמת, כאשר אנחנו לא צריכים לספק להם שום דבר מעבר לכך. כיום קיים גם ענף חקלאי של גידולי מים שכפי שניתן להבין מהשם שלו נעשה בעזרת מים בלבד, וגידול הידרופוני הוא סניף של הדבר הזה. https://www.hydroshop.co.il

לצורת הגידול ההידרופונית יש מספר יתרונות, ולא כולם מכירים אותם. אז אם אתם מתעניינים בנושא, אנחנו כאן כדי לספר לכם בקצרה על מספר יתרונות שיש לשיטת הגידול הזו.

 

  1. יכול להתבצע בכל מקום

היתרון הראשון של גידול הידרופוני נעוץ בכך שאנחנו יכולים לעשות אותו בכל מקום. לא משנה מה הגודל, סביר להניח שניתן לבצע גידול הידרופוני במרפסת שלכם. כל מה שאתם צריכים זה רק מערכת השקיה מתאימה ומקום למיכל מים, ותוכלו לגדל במרפסת שלכם סוגים רבים של צמחים.

 

  1. גידול נקי וסטרילי

לאור העובדה שמדובר על גידול ללא אדמה, הגידול ההידרופוני נחשב לנקי הרבה יותר. כיון שאנחנו לא עושים שימוש בדשנים שונים, הגידול הזה הרבה יותר ידידותי לסביבה, ובנוסף המרפסת שלכם לא תהפוך מוקד משיכה לחרקים ומזיקים שונים.

חשוב כמובן להקפיד על ניקיון של מערכות המים, אולם מעבר לזה, אין שום סיבה שיהיה לכם לכלוך בעקבות הגידול ההידרופוני.

 

  1. קצב צמיחה מהיר

לא פעם במהלך שתילת צמחים במרפסת אנחנו שואלים את עצמנו מתי כבר נוכל להנות מצמחים אמיתיים במרפסת שלנו. הגידול ההידרופוני מאפשר לכם להנות מזמן צמיחה מהיר, מה שאומר שבקרוב המרפסת שלכם תספק לכם גידולים מתקדמים.

 

  1. זול יותר מכל גידול אחר

העובדה שבגידול הידרופוני כל מה שאנחנו צריכים זה מים בלבד, הופכת אותו לאחת מצורות הגידול הכי זולות שיש. בכל שיטת גידול אחרת אנחנו צריכים לדאוג לאדמה, דשנים וכיו"ב. ברגע שקניתם מערכת הידרופונית מתאימה, אתם פשוט צריכים למלא את מיכל המים שלה בצורה קבועה, ולא תישאר לכם אף הוצאה נוספת.

 

לסיכום

גידול הידרופוני הוא שיטה לגידול צמחים בעזרת מים בלבד. הגידול ההידרופוני קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות לאור הרצון של אנשים רבים להנות מגינה ביתית, גם בלי בית פרטי גדול. היתרונות המרכזיים של הגידול הזה הם בעובדה שהוא לא מלכלך כיון שלא נעשה בו שימוש באדמה. עלות הגידול גם היא נמוכה, מה שהופך את הגידול ההידרופוני למשהו שכדאי לכם לשקול.

צמחים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו