נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בקרוב: הכירו את הסרטים הגדולים שצפויים להגיע לקולנוע ב2021

aitoff / Pixabay

עבור חובבי הקולנוע שבינינו – אתם בוודאי עוקבים אחרי הפרסומים, כדי לדעת מה עולם הקולנוע עומד להביא אלינו בשנה הבאה! במאמר הבא אספנו עבורכם את רשימת הסרטים הגדולים שצפויים להגיע לקולנוע בשנת 2021… אנחנו מקווים שאתם מוכנים!

מוכנים לשנת 2021  ?

כל מי שמחפש את הסרט הבא שלו, יודע לחפש סרטים מומלצים באתר מגדלור – חדשות קולנוע וטלוויזיה. באתר זה ואתרים דומים, אנו יכולים למצוא את הסרטים הגדולים שעומדים להגיע אלינו, ולהתחיל לכסוס ציפורניים בציפייה. נראה ששנת 2021 צופנת לא מעט הפתעות, וזאת בין השאר גם עקב וירוס הקורונה שגרם לדחיית מספר סרטים שהיו אמורים לצאת כבר בשנת 2020.

הסרטים הגדולים של 2021 !

אילו סרטים מבטיחים עומדים להגיע אלינו בשנת 2021?

מהיר ועצבני 9

סדרת מהיר ועצבני ממשיכה לספק את הסחורה, ומביאה אלינו את הסרט התשיעי בסדרה! מי שמכיר את שאר הסרטים, יכול להבין שמצפים לנו אתגרים בלתי אפשריים, המון אקשן, וסקס אפיל שנוטף מהמסך! גם הפעם מלווים אותנו השחקנים האהובים מהסרטים הקודמים, ביניהם וין דיזל, מישל רודריגז, שרליז ת'רון ועוד.

Spiral

לחובבי המתח והאימה שביניכם, בוודאי תשמחו לשמוע שהסרט Spiral נחשב להמשך של סדרת "המסור" הפופולארית. בסרט מככבים לא אחרים מאשר סמואל ג'קסון וכריס רוק, והוא עוסק באירועים שהתרחשו כבר בסרט הראשון בסדרת "המסור". חובה לציין שיש מעטה מסתורין סביב עלילת הסרט, ויוצריו מקפידים לשמור עליו בסוד… מבחינתנו זה רק הופך את הציפייה ליותר מרגשת!

המיניונים: עלייתו של גרו

עבור הילדים וההורים שקוראים את השורות הללו, בוודאי תשמחו לשמוע שיוצרי סרטי המיניונים עומדים להוציא סרט נוסף – וגם הוא יגיע אלינו בשנת 2021. גם עבור מי מאיתנו שלא ממש מצליח להבין את השיגעון שמאחורי היצורים ההזויים… תהיו חייבים להודות שהסרטים סוחפים את הילדים בצורה פנטסטית, ומעניקים לנו דקות ארוכות של שקט!

Infinite

מכיוון שהמאמר הזה לא יהיה שלם בלי קטגוריית המדע הבדיוני, נציין גם את הסרט Infinite בכיכובו של מארק וולברג הנהדר! הסרט מדבר על חזיונות המטרידים את כוכב הסרט, עד לשלב שבו הוא מבין שהם למעשה חלק ממשי מהעבר שלו… כמובן שזה לא מסתיים בזה, ובהמשך הסרט ישנן הפתעות וסיבוכים – כיאה לכל סרטי המדע הבדיוני.

באטמן

הבאטמן

סרט נוסף של באטמן? כן! גם כאן הסרט נפל קורבן לווירוס הקורונה, ולכן האחים וורנר הכריזו על דחיית התאריך שלו לשנת 2021. אין רבים שלא מכירים את איש העטלף השרמנטי, המצויד בגאדג'טים שהופכים את החיים להרבה יותר קלים, ובייחוד את המלחמה בפשע! הסרטים האחרונים בסדרה עוסקים באירועים שסבבו את העלילה המקורית, ושופכים אור על אספקטים שונים בחייו של באטמן. לא ברור מה צופן הסרט הזה, אבל אנחנו סומכים על היוצרים בעיניים עצומות!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים