נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכדאיות של הלוואת גישור למשכנתא

הכדאיות הלוואת גישור ראשית

ראיתם דירה שמוצאת חן בעיניכם ויכולה להוות תחליף נהדר לדירה שבה אתם גרים כעת? אם כך, אתם בוודאי תוהים איך עושים את כל הצעדים הללו של מכירת דירה וקניית דירה חדשה. הבעיה היא שלא תמיד אפשר לתזמן הכול לאותו יום ולמעשה פעמים רבות יכולים לעבור גם חודשים בין קניית הדירה החדשה ובין מכירת הדירה הישנה. בנוסף לכך, לא תמיד יהיה לנו את כל הכסף הנזיל כדי לבצע עסקה כזאת ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, חושבים לפנות אל הבנק ולראות מה יש לו להציע לכם. כדאי שתעשו זאת מהר, כי במקרים כאלה הבנק יכול לתת לכם סוג של מימון ביניים העונה לשם הלוואת גישור למשכנתא, אז למה אתם מחכים?

כדאיות הלוואת גישור

שווה לקחת הלוואה כזאת

 

כמובן שתמיד כאשר אתם פונים אל הבנק ומבקשים ממנו הלוואה, הוא יגבה על כך עמלה. עם זאת, במקרה של הלוואת גישור למשכנתא אפשר ליהנות מכמה יתרונות ברורים, כמו העובדה שאתם משלמים לבנק בכל חודש רק את הריבית ואת הסכום עצמו תשלמו בתום תקופת ההלוואה. זה נוח מאוד כי מדובר על סכומים יחסית קטנים שתצטרכו להחזיר לבנק, מה שהופך הלוואה כמו הלוואת גישור למשכנתא לאטרקטיבית ביותר. בנוסף, גם אם תחתמו על הבנק על הלוואה לתקופה של שלוש שנים ואחרי שנה וחצי תרצו לפרוע אותה כי תמכור את הדירה הישנה שלכם – זה יהיה אפשרי ובלי עמלת פירעון מוקדם!

 

לאיזה בנק פונים?

 

רוב האנשים, כמעט ללא יוצא מן הכלל, פונים באופן אוטומטי אל הבנק שבו הם מנהלים את החשבון שלהם כדי לבדוק איזה סוגים של הלוואות גישור למשכנתא יציעו להם. עם זאת, אנחנו רוצים להזכיר לכם שאפשר גם אחרת. יש עוד בנקים בישראל ולכל אחד מהם יש אפשרות להציע לכם הלוואות שונות בנושא של גישור למשכנתא, אז למה לא לבדוק זאת? תוכלו בצורה כזאת להבין על איזה ריביות מדובר ויתרה מכך, זה ייתן לכם קלף מיקוח טוב וחשוב מול הבנק שממנו תרצו לקחת בסופו של דבר את ההלוואה.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים