נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היתרונות בהדפסה על שמשונית

zivica / Pixabay

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים במכה" כשאנו מדפיסים עליה, ומשתמשים בה גם לצרכי פרסום ומיתוג – מעבר לשימוש הפרקטי שלה. היתרונות בהדפסה על שמשונית הם רבים, וזה הופך אותה לאחד המוצרים הפופולאריים בתעשיית הדפוס וההעתקות.

המאמר הבא יעזור לכם להבין את היתרונות, ואת האפשרויות שטומנת בחובה הדפסה על שמשונית.

 

מהי שמשונית?

עסקים רבים, כמו גם לקוחות פרטיים – מתעניינים לגבי אופציה של הדפסה על שמשונית לצרכי פרסום ומיתוג. במצבים רבים מכנים את השמשונית "ברזנט" – וזהו כינוי שרוב האנשים מכירים ללא ספק. החומר העיקרי שממנו עשויה השמשונית הוא PVC, והוא מצפה אותה בשתי שכבות משני הצדדים, כשבאמצע יש רשת חזקה הארוגה בשלוש שכבות ושלושה כיוונים.

טכניקת הייצור של השמשונית הופכת אותה לעמידה במיוחד בכל תנאי מזג האוויר, ולכן אנו נתקלים בה גם בתור קירוי במסעדות ואירועים שונים.

 

היתרונות בהדפסה על שמשונית

עולם הפרסום והמיתוג מתאפיין ביצירתיות, וחיפוש פתרונות שונים, חדשים ומעניינים. כשאנו מדפיסים על שמשונית אנו יכולים להרוויח מכל הכיוונים, ולעשות שימוש בחומר הפרקטי הזה גם כדי לפרסם ולמתג את עצמנו. מכיוון שהשמשונית משמשת בכל מקרה לצרכי חיפוי והצללה, היא יכולה לשמש לשתי מטרות – ולהוות מצע מעולה להדפסת תמונות, לוגו, כיתובים ועוד.

 

אילו יתרונות נוספים קיימים בעת הדפסה על שמשונית?

גמישות ואפשרות לקיפול פשוט משקל נמוך מאוד ביחס לחומרי פרסום אחרים אופציות מגוונות מבחינת גדלים וצבעים השמשונית היא חזקה במיוחד ואינה נקרעת

 

היכן משתמשים בהדפסה על שמשונית?

את השמשונית אנו פוגשים כמעט בכל מקום, למרות שאולי לא תמיד אנו מודעים שזהו החומר המדובר.ריכזנו עבורכם מספר שימושים מוכרים שבהם מבצעים הדפסה על שמשונית:

מסעדות

מסעדות נדרשות להשתמש בקירוי במצבים רבים, מכיוון שמסעדות רבות מכילות מקומות ישיבה חיצוניים. בחורף או בקיץ, משתמשים בקירוי חוץ עבור המסעדה – כך שהאנשים יוכלו לשבת בנוחות בחוץ מבלי לסבול מהחום או מהגשם. מסעדות רבות משתמשות בשמשונית גם כדי לקבל עוד שטח מיתוג ופרסום, ועליה מדפיסים את לוגו המסעדה ופרטים נוספים.

תעמולה פוליטית

ערכת הבחירות עושה שימוש רב בהדפסה על שמשונית, והיא מהווה חומר מעולה להכנת שלטים או ליצירת חיפוי מעל דוכני נציגי המפלגות השונות. יש כאן ניצול של המצב, היות והנציגים זוכים לקירוי וחיפוי כנגד החום והגשם, וגם מפרסמים את תעמולת הבחירות שלהם באמצעות הדפסה על השמשונית.

צבא

גם הצבא עושה שימוש רב בשמשוניות, מכיוון שמדובר בחומר חזק במיוחד – המאפשר קירוי וחיפוי בכל מצב. על השמשוניות נהוג להדפיס את סמלי היחידה, או צבעי הסוואה האופייניים במיוחד לצבא.

חברת "ישראגרף" מעניקה שירותי הדפסה על שמשונית לכל מטרה ולכל צורך, ומתאפיינת בשירות איכותי ורמת גימור מהגבוהות בארץ ובעולם.

 

tookapic / Pixabay
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר