נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב להקפיד על היגיינה בחדר המיטות

זוג מתכרבל במיטה

זוגות רבים מוצאים את עצמם מנקים נמרצות את חדר המיטות כהכנה לפעילות מינית.

פעולות הניקיון כוללות לרוב החלפת מצעים, ניקוי אבק וכמובן היגיינה אישית.

החשיבות של ההיגיינה בחדר המיטות היא נושא אשר רבים לא יודעים להסביר, ופשוט מנקים באופן אינסטינקטיבי.

במאמר זה נפרט על הסיבות העיקריות לכך שחדר המיטות חייב להיות נקי לפני קיום יחסי מין.

 

שמירה על החשק

למען האמת, לא ממש צריך למצוא סיבות נוספות לשמירה על ההיגיינה בחדר המיטות. השמירה על החשק בין בני הזוג היא אחד מהדברים החשובים ביותר לשימור ושיפור מערכת היחסים שלכם.

היגיינה אישית תמנע מבן או בת הזוג שלכם להריח את החלקים בגופכם לאחר יום עבודה ארוך, ותאפשר לכם לשמור על מעטה מסתורין וחושניות סביב גופכם.

בדרך כלל, לאחד מבני הזוג שמירה על חדר מיטות נקי היא חשוב יותר מלאחר. במקרים אלו חשוב מאוד לנסות ולהתחשב בשאיפה זו, ולא להיכנס לוויכוחים קולניים מדי בנושא. בענייני חשק מיני ותשוקה, יש דברים שפשוט אי אפשר לשנות.

עם זאת, אם יש בעיה קונקרטית, מומלץ מאוד לנסות את סיאליס, כדור קטן עם אפקט גדול. סיאליס למעשה שומרת על הזקפה ומעצימה אותה, ופועלת רק אם קיים גירוי מיני בכול מקרה.

 

זיהומים באיברי המין

למרות הרצון לשמור על חשק מיני ותשוקה בין בני הזוג, יש גם סיבות פרקטיות לשמור על היגיינה בחדר המיטות.

גם אם אתם אוהבים לקיים יחסי מין ללא הכנה מוקדמת, יש אחרי העבודה, כדאי מאוד שתהיו מודעים לסיכונים. אחת מהסכנות העיקריות לקיום יחסי מין באזור מזוהם הוא זיהומים. זיהומים באברי המין יכולים לנבוע ממגוון עצום של חיידקים ופטריות.

חלק ממחלות המין העיקריות, לא יעברו אליכם אלא אם הפרטנר שלכם נגוע בהן גם הוא, אך יש שפע מזהמים אחרים שישמחו לגדול באזור החלציים החם והלח.

במהלך קיום יחסי מין, מופעים לעיתים חתכים זעירים בעור, אשר אינם גדולים מספיק בשביל שתבחינו בהם. אל חתכים אלו, יכולים להיכנס מזהמים שונים, ולגרום לכאבים עזים, ולעיתים לצורך בטיפול רפואי.

חלק מהמזהמים יכולים אפילו להגיע אל אברי הרבייה, ולגרום לעקרות.

 

פגיעה כלייתית

סיכון נוסף באי שמירה על היגיינה בחדר המיטות, הוא פגיעה כלייתית. מערכת השתן שלנו היא פגיעה במיוחד לזיהומים, ולמעשה כמעט ולא מכילה הגנות מפניהם.

קיום יחסי מין בחדר מלוכלך ומזוהם, עשויה בהחלט לגרום לחדירת חיידקים אל מערכת השתן.

משלפוחית השתן, החיידקים עשויים לתפס ולהגיע אפילו עד הכליות עצמן.

מהרגע שהחיידק יגיע ויזהם את הכליות, תחושו כאבים עזים ביותר, שישלחו אתכם בריצה אל בית החולים.

גם אם הכאבים לא עזים, ישנה סכנה של ממש לפגיעה כלייתית, שתהפוך בילוי לילי סטנדרטי לעונש שיגרור אתכם לשנים ארוכות של טיפולים ולעיתים אפילו דיאליזה.

 

אישה שוכבת על מיטה נקייה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי