נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החשיבות של הדרכות בטיחות בעבודה

הדרכת בטיחות בעבודה

הדרכות בטיחות בעבודה חיוניות על מנת לשמור על בטיחות העובדים. באמצעות הקפדה על סביבת עבודה בטיחותית ומקצועית, ניתן למנוע מפגעים ותאונות מיותרות. לכן חשוב להעביר לעובדים הדרכת בטיחות אחת לתקופה, במטרה לאפשר להם ליהנות מסביבת עבודה שדואגת להם ולבריאות שלהם.

 

מה חשוב לדעת לגבי הדרכות בטיחות בעבודה?

הדרכות בטיחות בעבודה נועדו כדי לשמור על הנכס הכי חשוב והכי יקר בעסק שלכם – העובדים שלכם. אף עסק לא יצליח לתפקד ללא עובדים איכותיים ומוכשרים, לכן חיוני לשמור עליהם ועל הבטיחות שלהם. יש לזכור כי מעבר לעובדה כי הדרכת בטיחות הכרחית לפי החוק, מדובר גם על הדרך שלכם להשקיע בעובדים ובבטיחות האישית שלהם.

יש לזכור כי אף עובד לא ירצה לעבוד במקום עבודה שמזלזל בצרכים הכי בסיסיים שלו, לכן הדבר חיוני על מנת לשמור על המוניטין שלכם בתור מעסיקים איכותיים ואמינים. הדבר יתרום לשימור העובדים וימנע מהם לעבור למתחרים.

מה חשוב לדעת לגבי הדרכות בטיחות בעבודה

הדרכות בטיחות בעבודה  – כל היתרונות

יש לזכור כי עובדים שזוכים לעבוד בסביבת עבודה בטוחה ונעימה יותר, יוכלו לספק לכם עבודה פרודוקטיבית יותר. העובדים ירגישו מוערכים על ידכם וחשובים לעסק שלכם, דבר שללא ספק יתרום למורל ולמוטיבציה שלהם. כמו כן, הקפדה על הבטיחות תפחית פציעות ומחלות מקצוע, דבר שימנע מהעובדים לצאת לחופשת מחלה ארוכה ולהפסיד ימי עבודה.

לכן אין זה מפתיע שכל עסק שמעוניין לשפר את הפרודוקטיביות שלו, חייב להקפיד על הדרכות בטיחות תקופתיות עבור העובדים והמנהלים שלו. הדבר יתרום גם להפחתת תחלופת העובדים ולחיסכון בהוצאות השוטפות של העסק שלכם.

 

מהי המטרה של הדרכת בטיחות בעבודה?

המטרה המרכזית של הדרכת בטיחות בעבודה היא לספק לעובדים ולמנהלים שלכם את הידע והמיומנות הנדרשת על מנת לבצע את העבודה השוטפת בצורה בטיחותית ככל הניתן. במהלך ההדרכה העובדים ילמדו כיצד להימנע מיצירת מפגעים שונים, כיצד להשתמש נכון בכלי העבודה ובציוד המגן הרלוונטי עבור העבודה שלהם וכיצד לשמור על עצמם ועל סביבת העבודה שלהם בטיחותית ונטולת סכנות. במהלך ההדרכה העובדים ילמדו גם כיצד לזהות מפגעים שונים, כיצד לטפל בתקלות ומהי החשיבות של דיווח בזמן אמת על כל בעיה או מפגע.

 

הדרכת בטיחות בעבודה -אחריות המעסיק

כל בעל עסק מחויב לפי החוק לשמור על הבטיחות של העובדים שלו. במידה ואחד העובדים נפל ונפצע כתוצאה מרצפה רטובה, מדובר על תאונת עבודה, שהייתה יכולה להימנע באמצעות הצבה של שלט צהוב ובולט, המזהיר מפני רצפה רטובה.

לכן הדרכת בטיחות חיונית לכל מקום עבודה, שמעוניין לציית לחוקים ולתקנות הרלוונטיים וכמובן לשמור על בטיחות העובדים במקום. חשוב לזכור כי אחת לתקופה יש לעבור ריענון של הקורס, על מנת לוודא כי כול העובדים והמנהלים זוכרים את פרוטוקולי הבטיחות הרלוונטיים.

 

לסיכום

הדרכות בטיחות בעבודה חיוניות על מנת לשמור על סביבת העבודה שלכם בטיחותית יותר.

הדרכת בטיחות בעבודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי