נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף החלפת מסך בבית או במקום מקצועי?

אייפון

הפלאפון שלכם התרסק וכתוצאה מכך נשבר המסך? אל תמהרו לנסות להחליף את המסך לבד. במדריך הבא נציג לכם את כל המידע לגבי היתרונות של החלפת מסך במקום מקצועי, לעומת ניסיון עצמאי.

 

החלפת מסך לאייפון: מדוע חשוב לפנות לחברה מקצועית ולא לבצע את הפעולה באופן עצמאי?

החלפת מסך אייפון  xs max כמו גם דגמים נוספים של המכשיר היא פעולה אשר רבים מאיתנו נאלצים לבצע, וזאת בשל נפילה או שריטות על גבי המכשיר. למעשה, רבים אינם מודעים לעובדה כי חברת אייפון מחייבת את לקוחותיה להשתמש בחלפים מקוריים בלבד, וזאת בשל ריבוי של מסכים מזויפים אשר עשויים להזיק עוד יותר למכשיר, גם כאשר נדמה כי מדובר באותו המסך בדיוק. על אף כי כיום ניתן לבצע החלפה של מסך באמצעות עצמאי ובאמצעות מדריכים מקצועיים ברשת האינטרנט, החלפה של מסך מחייבת ידע ומיומנות וזאת בשל הרגישות הנדרשת וכן שימוש בכלים מתקדמים אשר מאפשרים לבצע את ההחלפה באופן מהיר, ומבלי לפגוע בחלקים הרגישים של המסך אשר מצויים במכשיר עצמו. כל פעולה חובבנית של החלפת מסך עשויה להוביל לנזק משמעותי יותר למכשיר בעת נפילה נוספת או בהתנהלות השוטפת, ולכן פנייה לאנשי מקצוע אשר מועסקים במעבדת פלאפון אשר משתמשת במסכים מקוריים בלבד היא הכרחית כמו גם משתלמת מבחינה כספית.

פאלפון שבור

 

כיצד לבחור מעבדה מקצועית לצורך החלפת מסך?

בשנים האחרונות הוקמו לא מעט מעבדות אשר מתמחות בהחלפת חלקים במכשיר הסלולר, אולם לאור העובדה כי מדובר בענף אשר איננו מפוקח חשוב מאוד לוודא כי המעבדה עמה אתם מתקשרים עובדת במסגרת התנאים של חברת אייפון, ומשתמשת בחלקים מקוריים בלבד. על מנת שתוכלו להגיע להחלטה נכונה מומלץ לשוחח עם מכרים, חברים ובני משפחה אשר נעזרו בשירותה של מעבדת תיקון אייפון, וזאת בכדי לקבל אינדיקציה אודות השירות, וזאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי המעבדה עמה אתם מתקשרים מתנהלת בשקיפות, מקצועיות והבנה מקצועית אשר היא הכרחית לצורך החלפת מסך מקצועית אשר נעשית במסגרת של קבלת אחראיות מלאה. מעבדה מובילה ומומלצת בתחומה אשר מדורגת תדיר שורה הראשונה של מעבדות סלולר מקצועיות ומובילות הינה מעבדת cellfi  אשר תאפשר לכם לקבל שירות מיומן ומקצועי לצורך החלפת מסך אייפון, במחיר משתלם ובמסגרת של אחראיות מלאה אשר תבטיח את כדאיות ההשקעה.

 

Cellfi – מעבדת הסלולר המובילה בישראל

מעבדת תיקון אייפון cellfi מתמחה בעבודה עם חלפים מקוריים בלבד אשר תאפשר לכם לחזור לשגרה עם המכשיר שלכם באופן מהיר במיוחד. עובדי החברה עברו הסמכות מקיפות והם בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום, כך שתוכלו להיות בטוחים כי האייפון שלכם מטופל באופן הטוב והמקצועי ביותר. לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר לצורך החלפת מסך, חייגו למספר 077-4335680.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא סלולר