נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתמודדים עם הוצאה לפועל וחדלות פירעון?

חתימה על ניירות

התמודדות עם הוצאה לפועל וחדלות פירעון כרוכה בהליך משפטי מורכב המלווה בלא מעט בירוקרטיה והסדרים שונים. המאמר יציע דרכים להתמודדות עם הוצאה לפועל וחדלות פירעון.

 

מהו הליך הוצאה לפועל?

אנשים שונים הנקלעים לחובות עקב התנהלות לא נכונה, משברים פרטיים או מדיניים והפסדים יכולים להיקלע להליכי הוצאה לפועל הנוקטים בסנקציות שונות כמו עיקולי חשבונות בנק, רכוש, רישיון נהיגה או עיכוב יציאה מהארץ. על מנת להימנע מהליכים כגון אלו יש לפנות לעורך דין הוצאה לפועל שיסייע באיחוד התיקים של הנושים השונים כמו בנקים, גופים פרטיים או ציבוריים וכד'. עורך הדין יוכל גם לסייע בפריסת התשלומים על פי כושר ההשתכרות ומצבם האישי והכלכלי של החייבים ולהימנע מהגעה לבית המשפט תוך הסדרת הסנקציות. למשל, משרד עו"ד – מזור קנפו ושות' הוא אחד מהמשרדים המומלצים לצורך פתרון של בעיות הוצאה לפועל ושל חדלות פירעון.

 

מהו הליך של חדלות פירעון?

הליך של חדלות פירעון הוא הליך העוסק בהסדר החובות עקב פשיטת רגל כאשר המטרה היא למחוק את הריביות וההצמדות השונות על החובות. כלומר, שיקום כלכלי המותאם לחייב על פי נתוניו האישיים. בהליך זה הממונה על התיק בוחן כיצד לפרוס את התשלומים על מנת שהחייב יוכל לחיות בצורה סבירה ולא להיקלע לסיבוך משפטי. את הבקשה לחדלות פירעון ניתן להגיש במידה והחובות הם בערך של בין 50-150  אלף ₪ באמצעות עורך דין חדלות פירעון המעניק ייעוץ ומלווה את התהליך.

 

ההתמודדות האופטימלית נגד הוצאה לפועל או חדלות פירעון

ההתמודדות האופטימלית במקרים של הוצאה לפועל או חדלות פירעון היא אך ורק באמצעות עורך דין המומחה לתחומים אלו שיסייע לפרוע את החובות ולהגיע להסדרי תשלום נאותים. מאחר ומדובר בעורך דין בעל ניסיון שהתמקצע בתחומים אלו, יהיה יותר קל ומהיר להתמודד עם התהליך מאשר אם עושים זאת לבד. ככל שמגיעים להסדר מיטבי, כך מתרחקים מהסנקציות וההליכים המשפטיים. עורך דין מיומן ידע כיצד להתנהל מול הנושים, כונס הנכסים והלשכה להוצאה לפועל וכיצד להימנע מחקירות ובתי משפט.

 

למי מתאים עורך דין הוצאה לפועל ולמי חדלות פירעון?

בעת קריסה כלכלית הריביות וההצמדות עולות ולא ניתן להתמודד עם החובות. במקרה כזה יש להגיש בקשה לשיקום כלכלי וחדלות פירעון. למי שחייב פחות מ-150 אלף ₪ והבקשה מאושרת, הגוף המטפל בחובות הוא ההוצאה לפועל. במידה והחובות עומדים על יותר מ-150 אלף ₪ הגוף שיטפל בחובות הוא הממונה על חדלות פירעון בבית המשפט.

בהליך הוצאה לפועל יש להגיש בקשה לאיחוד תיקים ולהתחיל חדלות פירעון על מנת לעצור הליכי גבייה. כלומר, לפרוס את החוב לתשלומים בהתאם ליכולת הכלכלית ולהימנע מעיקולים וסנקציות נוספות. לסיכום, כל הפעולות צריכות להתבצע באמצעות עורך דין שיגיע להסדר עם הנושים או יעביר את הדיונים בנושאים אלו לבית המשפט.

חוב כתוב במטבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג