נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין צביעת גבות לריסים

ריסים וגבות

כמה כוח יש בצבע, נכון? אפילו משיחה אחת של פס אחד יכולה לשנות תמונה שלמה. בטח ובטח כשזה קשור פרצוף שלנו. יודעת כל מתאפרת, אפילו טירונית, מה יכולה לעשות צללית טובה, איליינר, אודם בגוון הנכון, ואפילו עיפרון גבות. גבות וריסים הן חלק אינטגרלי מהמבע שלנו, והדגשה שלהם יכולה לשרת אותנו רבות ולתרום להרמוניה הכללית של הפנים, וליופי והחן הנראה לעין.

 

צביעה חד פעמית אל מול צביעה קבועה או סמי קבועה

עם השנים הפיגמנט בשערה אובד, כמו בשערות ראשינו כך גם בריסים ובגבות. הגבות והריסים מאבדים מצבעם, כמות השערות מדלדלת, והמראה שנוצר הוא לפעמים עגום מעט וחסר חיים. בקלות אפשר להחזיר את האור ואת הצבע לפנים – אם זה בבית, תוכלו מדי בוקר להיעזר במסקרה ובעיפרון גבות. אבל אם אתן מחפשות פתרון יותר קבוע, שלא יצריך אתכם התעסקות מדי בוקר, נסו להציץ במגוון הטיפולים שמציעים טויה ישראל, לטיפול בגבות ובריסים, בשיטות חדשניות ומקצועיות.

 

מרימות גבה

אז מה כולל טיפול בצביעת גבות? תלוי בשיטה בה בחרתן! אפשר לצבוע את הגבות בשטיפה של צבע קבוע, כן כן, ממה כמו שצובעות שיער, עם שילוב של חמצן וצבע – אבל חשוב להיוועץ במומחים שיוכלו להתאים לך את הצבע הנכון. חבל שבטעות תנסי את זה בבית ותחמצני את הגבות עד למראה בלתי מזוהה.

למשקיעניות המחפשות פתרון אף יותר קבוע נמליץ על מיקרובליינדיג, שהוא הליך של איפור קבוע לגבות, בו בעזרת מחטים קטנות ועדינות מקעקעים קווים עדינים באזור הגבות המדמים את השיערה, ומשלימים את מראה הגבה למראה מלא ושופע.

 

צביעת ריסים

הריסים שמקיפים את העין גם הם מתעייפים עם השנים, והמראה שלהם ועוצמתם דועכים. חיזוק קטן של צבע יכול לתת לעין מראה יותר פתוח ועירני, ולהוסיף חיוניות לפנים שלנו, ומסגור נאה ובולט לעין. רק שלא כולנו מעוניינות למרוח מסקרה בכל בוקר, וחלקנו אף אלרגיות לחומר, דומעות ממנו, ומסיימות את היום עם כתמי מסקרה מסביב לעין ומראה כללי של דביבון.

מה עושות? צביעת ריסים דומה לצביעת שיער או גבות, ומשתמשת בצבע קבוע – אך עדין הרבה יותר בכל זאת, מדובר פה בעיניים שלנו וזהירות היא חובה. המומחים הקוסמטיים יוכלו להתאים לכל אחת ואחת את הצבע המדויק לה, ולהגיע איתו לכל ריס וריס, בעדינות ובמקצועיות, מבלי לגעת בעין עצמה.

צביעת ריסים וגבות היא הליך קוסמטי פשוט יחסית, המעניק רענון מחדש לתווי הפנים שלנו, חוסך זמן יקר על איפור וסידור בבקרים, ונותן לנו עוד איזו דחיפה של בטחון עצמי כשמסתכלות במראה. רק חשוב לברר שנותני השירות עברו קורס ייעודי והכשרה בנושא, ולהקפיד על שימוש בחומרים עדינים ומתואמים לאזורים אלו, שהנם עדינים במיוחד. ותראו אתכם, איזה יופי שאתן נראות!

ריסים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי