נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין נעלי צעד ראשון לסנדלי צעד ראשון?

זוג נעליים מעוצבות

קניית נעלי התינוק זה דבר מרגש עבור הורים רבים, אך הריגוש גם גורם לכך שההורים להוטים מדי להביא לתינוק את זוג הנעליים הראשון שלו – לעתים מוקדם מהנדרש.

ההשפעות האפשריות שעלולות להיות לנעלי תינוקות על כפות הרגליים המתפתחות נדונה בקרב רופאי ילדים במשך עשרות שנים. מומחים ממליצים לא לשים נעליים על הרגליים של הילד, ואומרים כי תינוקות לא צריכים לנעול נעליים עד שהם מתחילים ללכת.

לאחר שהתינוק שלך עשה את צעדיו הראשונים, ההימור הטוב ביותר עבור נעלי צעד ראשון זה לוודא שהן נוחות ומספקות אחיזה מסוימת במשטחים חלקלקים. הנעליים צריכות להתאים היטב בעקב אך עדיין לאפשר מקום לבהונות. למרות שהתמיכה לא באמת תייצב את קרסוליו של התינוק בגיל זה, נעליים עם קרסוליים גבוהים יסייעו במניעה מהילד שלך להוריד אותן.

 

מה לחפש בנעלי צעד ראשון?

ברגע שילדך הולך, שקול את המחיר, הנוחות והסגנון בעת ​​בחירת נעליים. והכי חשוב, הגן על כפות הרגליים של התינוק באמצעות סוליות גמישות שמונעות החלקה. כמו כן, וודא כי נעלי תינוקך מתאימות כראוי ואינן קטנות מדי. בתקופת הקיץ ניתן גם לרכוש סנדלי צעד ראשון, אך יש לשים לב כי הן אכן מעניקות את התמיכה הרצויה, כמו שנעליים עושות.

הימנע מנעליים בעלות סוליה קשה עם מראה אלגנטי. גם בגיל זה, ככל הנראה הפעוט שלך ירגיש טוב יותר בנעליים עם סוליות רכות יותר. מותגים רבים של נעליים לילדים עשויים מעור רך מאוד, והיתרון בכך זה הם נוחים במיוחד וניתנים לכביסה.

 

נעלי תינוקות שיש להימנע מהם

קרוקס, נעלי ספורט עם רצועות סקוטש וכפכפים, ניתנים להורדה כל כך בקלות, עד כי סביר להניח שתתקשה להחזיק אותם על הילד שלך. נעליים טובות יכולות להגן על רגלי הפעוט שלך מפני ציפורניים שבורות, פגיעה רסיסים ופציעות אחרות, אפילו בתוך הבית.

קיים גם חשש כי קרוקס עלול להוות סכנה בטיחותית במדרגות נעות, מכיוון שהיו דיווחים על ילדים שלבשו קרוקס והנעל נתקעה במסוע של המדרגות. אם הילד לך מוריד את סוגי הנעליים הלא מומלצים לעיתים קרובות וסובל מפציעות קלות, כנראה שכדאי לעבור לנעליים רגילות עם שרוכים.

 

ההבדל בין נעלי צעד ראשון לסנדלי צעד ראשון

ההבדל הוא בדיוק כמו שזה נשמע – בסוג הנעל. נעלי צעד ראשון הן נעלי הליכה סגורות שצריכות לספק לפעוט שלך את התמיכה שהוא זקוק לו בעת הצעדים הראשונים שלו. סנדלים יכולים להיות סגורים או פתוחים, אך במקרה של סנדלי צעד ראשון, מומלץ שאלו יהיו סנדלים סגורים. כך ניתן להגן על הילד מפני סכנות שמצויות על הרצפה או היתקעות בחפצים שיובילו לפציעות. הבחירה בין נעליים לסנדלים תלוי בעיקר בעונת השנה ובמה אתה והילד שלך מעדיפים מבחינת נוחות ומראה.

 

ביגוד לילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה