נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההבדל בין זוגיות מוצלחת לכושלת

גבר ואישה

הדרך ליצירת זוגיות מושלמת היא ארוכה ומסובכת. ההוכחה הטובה ביותר לכך היא, ככל הנראה, המספר הגדול יחסית של בעלי מקצוע או מומחים שכל אחד מהם מטפל בצד כזה או אחר של חיי הזוגיות. זאת, בנוסף לכמות האדירה של חומר כתוב שניתן למצוא בנושא הזה, יחד עם סמינרים, הרצאות, ימי עיון בנושא, סדנאות ייעוץ זוגי ועוד כיוצא באלה תחומי עיסוק הקשורים בנושא. ואולם אף שמדובר בנושא שהוא באמת רחב ומסובך למדיי, ישנם כמה כללים בסיסיים וכמה קביעות שאינן משתנות, בלי קשר לסוג הזוגיות, הגיל של המעורבים בה ומקום המגורים או האזור התרבותי. מהן הקביעות הבסיסיות הקשורות בחיים זוגיים, שאין עליהן עוררין? מהו ההבדל בין זוגיות מוצלחת לבין זוגיות כושלת? האם יש אמצעים שעשויים לסייע בשמירה על הזוגיות והחיוניות של החיים הזוגיים? בשורות להלן ננסה לתת מענה לסוגיות הללו.

 

קביעות בסיסיות באשר לזוגיות מוצלחת

כאמור, ישנן קביעות בסיסיות באשר לחיים בזוגיות, שתהיינה נכונות בכל מקום ובכל זמן. הראשונה שבהן היא שאין זוגיות יכולה להתקיים, אם אין ויתורים הדדיים בין בני הזוג. בדרך כלל, כל אחד מבני הזוג יוותר בנקודות שבמדרג החשיבות, הן פחות חשובות עבורו מאשר עבור בן או בת הזוג. מערכת הוויתורים ההדדיים איננה נוצרת יש מאין והיא תולדה של התמשכות והעמקת היחסים בין בני הזוג. קביעה חשובה נוספת שעשויה לתרום לחיי זוגיות שלווים, היא ששני בני הזוג חייבים להיות גלויים לחלוטין איש עם רעהו או רעותו. אין זה אומר שחייבים ממש לגלות הכל, ויש בהחלט מקום לשקרים לבנים מהסוג של "בכלל לא עלית במשקל". אבל זה כן אומר שבעניינים חשובים אסור להסתיר דברים, או לומר חצאי אמיתות. דינו של שקר להתגלות והוא עלול להנחית מכת מוות על מערכת היחסים. בנוסף, הבסיס לזוגיות טובה הוא הערכה הדדית ודאגה של שני בני הזוג איש לרעהו. אם לתוך המשוואה נכנסים אינטרסים זרים, דינה של הזוגיות להיכשל.

 

ההבדל בין זוגיות מוצלחת לזוגיות כושלת

ואולם כל האמור לעיל הוא רק חלק מהעניין. גורם נוסף וחשוב המשפיע על איכות הזוגיות, הוא איכות יחסי המין בין בני הזוג. יחסי מין מספקים עשויים לקשור את בני הזוג בעבותות של אהבה שאין דומה להן. ככל שהקשר המיני טוב יותר, הוא עשוי לשפר גם את הפרמטרים האחרים בזוגיות. ואולם אם היכולת המינית של הגבר נמצאת בירידה, הדבר עשוי להשפיע לרעה ולפגוע בכל מרקם היחסים. יחד עם זאת, חלק ניכר מהגברים מעדיף להימנע משימוש בוויאגרה מלאכותית. זאת, בעיקר בגלל תופעות הלוואי שעלולות להיות לה, בנוסף לעובדה שהיא לא מתאימה לכל אחד. מנגד, Natural Viagra עשוי להיות פתרון הולם. מדובר במוצר שהיעילות שלו גבוהה, אבל מצד שני אין לו תופעות לוואי משמעותיות אם בכלל. מעוניינים לדעת עוד? כדאי ליצור קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

ציור של זוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
xl7 להורדה
מאיפה ניתן להוריד 7XL?

רוצים לדחוף את היכולת משחק שלכם אל הקצה? התחלתם לשחק פוקר לאחרונה ואתם רוצים לבדוק האם הרמה שלכם מספקת,