נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדברה ידידותית לסביבה

הדברת חרקים

בשנים האחרונות התפתח שוק ההדברות האקולוגיות, וכיום הוא לוקח חלק נרחב בסוגי ההדברות הקיימות. אנשים כבר אינם מעוניינים בהדברות כימיקליות הדורשות מהם לצאת מביתם לאורך ימים ארוכים והזזת חפצים ורהיטים מוחלטת.

הם בוחרים בהדברות קלילות עם פתרונות ופתיונות אקולוגיים שיועילו גם לטווח הארוך וגם למערכת האקולוגית של כדור הארץ. במאמר זה נפרט לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הדברה ידידותית לסביבה.

 

הסבר על הדברות ידידותיות לסביבה

הדברת מזיקים היא הכרחית בעל כורחה. גם אם אנחנו הומניים בכל ליבנו וגופנו, כאשר מזיקים וחרקים משתלטים לנו על הבית או סביבת המחייה, עלינו להוציא אותם מאזורי המגורים. לרוב נוכחות המזיקים עולה בעלייה בחום ובחודשי הקיץ, שכן בזמן הזה ניכר היטב הנזק של המזיקים.

הדברת חרקים ידידותית לסביבה היא למעשה הדברה שלא מסוכנת לבני אדם, היא גם לא מזהמת או מרעילה את הסביבה ובנוסף גם לא מסוכנת לבני אדם כמו הדברות רבות ולמעשה כל ההדברות שהיו קיימות עד לא מזמן. הדברה ידידותית לסביבה מציגה את הרצון והמאמץ החברתי לשמור על כדור הארץ והאנשים החיים עליו.

 

יתרונות של הדברה אקולוגית

הדברה אקולוגית היא למעשה הדברה ששומרת על איכות הסביבה ומנסה להפיץ כמה שפחות כימיקלים הן עבור האנשים והן עבור המזיקים. למעשה הדברה אקולוגית ואורגנית היא הדברה שלא משתמשים בה ברעלים. אחד מהאמצעים הנפוצים שקיימים בשוק של הדברה מהסוג הזה הוא מלכודות ידידותיות לסביבה.

הן תופסות ומושכות מזיקים קטנים שונים, ביניהם נמלים ותיקנים. מדביר מקצועי המשתמש בחומרים להדברה ירוקה ינקוט בשיטות וחומרי הדברה ייעודים כמו ג'ל נגד מזיקים, פתיונות ללא הרג ועוד מגוון רחב של אמצעים המיועדים לסוג המזיק הספציפי שפלש לביתכם.

 

חומרי הדברה אקולוגיים

חלק רב מאמצעי ההדברה האקולוגיים הם למעשה נטולי ריח ותרכובות כימיות רעילות. הם שקופים ובלתי נראים. הדברה באמצעות ג'ל למשל הוא פתרון עבור אנשים שלא מעוניינים להזיז את כל עולמם למשך יומיים שלמים עבור הדברה. הדברת ג'ל נגד מזיקים פותרת בעיות פלישה של מזיקים בדרך פשוטה ומהירה שמשאירה אחריה אפקטיביות למשך שלושה חודשים עד חצי שנה.

הג'ל הוא ללא ריח ומותאם לתינוקות ובעלי חיים. בנוסף הדברה שכזו היא בטיחותית יותר מבחינה בריאותית ולא תפגע בנו. הדברה אקולוגית למעשה יותר טוב מהדברה כימיקלית בכך שאין צורך לצאת מהבית, הבריאות לא נפגעת והיעילות גבוהה.

 

מה לעשות כדי למנוע מזיקים?

אל תשכחו כי יש קשר גדול בין שמירה על איכות הסביבה, ניקיון הבית שלנו והיגיינה, לבין בריאות של בני האדם החיים בסביבה הזאת. הרגלי ניקיון הכוללים זריקת שקיות זבל בזמן, ניקוי תכוף של המטבח והחצר, אסיפת שאריות מזון, שטיפת כלים, שמירה על בעלי החיים נקיים, ניקוי עשבייה שוטה בחצר ועוד הן פעולות שיעזרו לנו למנוע ממזיקים להגיע ולהפריע.

הדברת חרקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה