נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם שווה להטמיע את המערכות באופן עצמאי או בעזרת חברה?

האם שווה להטמיע את המערכות באופן עצמאי או בעזרת חברה

אם גם אתם הבנתם שלטובת העסק שלכם, עליכם לשדרג את המערכות שבו ולהתאים אותם לאופי ודרכי העסק, הארגון או החברה שלכם, כעת אתם עומדים בצומת דרכים שמעוררת את השאלה הבאה: האם שווה להטמיע את המערכות באופן עצמאי או בעזרת חברה? כדי לענות על שאלה זו, יש להתייחס לכלל הגורמים שמשפיעים על הטמעת המערכת, וכך להבין לעומק מהי ההמלצה הגורפת.

 

קצת על הטמעת מערכות

הטמעת מערכות CRM ו- Work OS  מאפשרת גם לארגון שלכם לייעל את כל המערך וההתנהלות הפנימית והחיצונית, על ידי מערכת חכמה שחוסכת לכם אין ספור פעולות שיכולות להתבצע בלחיצת כפתור במקום בצורה ידנית ומייגעת. אין ספק כי חברות רבות מבינות את הצורך החשוב בהטמעת מערכות בארגונים, וההשפעה של הטמעת המערכת על כל התנהלות העסק כמו גם הרווחים שלו והעתיד אליו הוא יפנה.

קצת על הטמעת מערכות

הטמעת מערכות באופן עצמאי

חברות רבות מנסות לבצע את הטמעת המערכות באופן עצמאי, על ידי עובדי החברה. אך בדרך כלל התוצאה היא בלגן בלתי נשלט, ומערכת שלא רק שלא מסייעת – אלא ממש מפריעה להתנהלות החברה. חשוב להבין שהטמעה לא נכונה ולא מקצועית, לא משתמשת נכון במשאבי הידע של החברה, והיא עלולה לגרום לטעויות משמעותיות ואפילו בלתי הפיכות.

הטמעת מערכות באופן עצמאי

הטמעת מערכות על ידי חברה מקצועית

הטמעת מערכות על ידי חברה מקצועית, מתבצעת על ידי אנשי מקצוע אשר זו המומחיות הספציפית שלהם, ולכן יש להם את כל הידע, הכלים והמומחיות כדי להוביל להטמעה מצטיינת, אשר תוביל לחיסכון אדיר במשאבי הארגון, כוח האדם שבו והזמן שמתבזבז על פעולות יום יומיות שחוזרות על עצמן ויכולות להיחסך על ידי מערכת איכותית.

 

השלב הראשון בהטמעת מערכות לארגונים על ידי חברה מקצועית

כדי הטמעת המערכת תתבצע בצורה מדויקת ומותאמת אישית, השלב הראשון בהטמעת מערכות לארגונים על ידי חברה מקצועית – הוא אפיון מקיף של הארגון או החברה. באפיון יילקחו בחשבון הנתונים החשובים שמשפיעים על הטמעת המערכת: סדר גודל הארגון, מספר המחלקות שבו, המטרה של המערכת, אופן התנהלות העובדים,  הקשר השוטף בין המחלקות, הפעולות המובנות של עובדי הארגון, ועוד אין ספור נתונים שישפיעו על הטמעת המערכת בארגון.

 

ליווי מלא לאורך כל הדרך

כדי לאפשר את הטמעת המערכות בארגון בצורה מושלמת, לאורך כל הדרך תעניק החברה המטמיעה ליווי מלא ומקצועי, שיאפשר את תפעול המערכת המוטמעת את מצד המאקרו שלה והן מצד המיקרו והירידה לפרטים הקטנים, כמו גם הכשרת העובדים לשימוש נכון ושוטף במערכת.

 

לסיכום

במענה לשאלה: האם שווה להטמיע את המערכות באופן עצמאי או בעזרת חברה? ההמלצה הגורפת היא, להיעזר בחברה מקצועית אשר תבצע את ההטמעה על הצד הטוב ביותר, ותאפשר אפיון מקיף של המערכת המוטמעת, כמו גם התאמה מקסימלית שלה לצרכי הארגון וליווי והכשרת העובדים.

האם שווה להטמיע את המערכות באופן עצמאי או בעזרת חברה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי