נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם נצטרך נעלי ריצה מיוחדות לשטח?

מקרה מצער שאירע למכר שלנו שיצא לפני כמה שבועות לריצת שטח, גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את המידע הנחוץ לריצה מסוג זה. המדריך הנוכחי הוא ה – 3 בסדרת מדריכים שעוסקת בכל פעם בשאלה אחרת בנוגע לריצת שטח. הפעם, יצאנו לבדוק אם נצטרך נעלי ריצה מיוחדות לתנאי שטח וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שהריצה הבאה שלכם תהיה נוחה ובטוחה.

 

התשובה לשאלה המתבקשת – כן, צריך נעלי ריצה מיוחדות לשטח

המקרה המצער שתואר לעיל כלל נפילה קשה של בחור צעיר, בן 32, שמצא את עצמו ללא יכולת לעבוד כרגיל. מדובר בספורטאי שיצא לריצת שטח עם נעלי ספורט רגילות. במהלך הריצה הוא מעד ושבר את הקרסול. הדבר גרם לו להיות מרותק לכיסא גלגלים למשך תקופה. מהמקרה שלו למדנו הרבה על ריצת שטח. כאשר אחד הדברים החשובים ביותר שלמדנו זו העובדה כי יש צורך בנעילת נעליים מיוחדות לשטח.

 

למה צריך לנעול נעלי ריצה מיוחדות לשטח? סיבה מספר 1 – כדי להתאים את עצמכם לתנאים

כל אחד יודע שכשיוצאים לריצה, צריך לנעול נעלי ריצה מומלצות. כשיוצאים לרכיבה על אופניים, צריך לנעול נעלי רכיבה מיוחדות שיותאמו לפדלים וכן האלה. כך שכשיוצאים לריצת שטח, צריך לצאת עם נעלי ריצת שטח שיאפשרו לכפות הרגליים שלכם להיות חלק בלתי נפרד מהשטח. בחירה בנעליים מסוג זה תאפשר לכם לרוץ באזורים שונים בבטחה, למשל:

  • אזורים עם חול
  • אזורים שיש בהם אבנים קטנות וחצץ
  • אזורים סלעיים

שכן, הסוליה של הנעל מותאמת לשטח והיא יכולה להתמודד עם כל התנאים שבדרך ללא החלקה.

נעל

למה צריך לנעול נעלי ריצה מיוחדות לשטח? סיבה מספר 2 – כדי לשמור על הבריאות שלכם

ברגע שאתם נועלים נעליים מיוחדות לשטח, אתם מבטיחים לעצמכם בריאות איתנה. שכן, נעילה של נעליים שלא מחזיקות את הרגל טוב או כאלה שמחליקות על תנאי שטח שונים, עשויה להוביל אתכם למצב זהה לזה של המכר שלנו. אתם לא רוצים לשבור את הרגל או חלילה למעוד, אז תעשו לעצמכם טובה, תשמרו על הבריאות ותנעלו נעלי ריצה מיוחדות לשטח.

 

למה צריך לנעול נעלי ריצה מיוחדות לשטח? סיבה מספר 3 – כדי להיראות טוב

תראו, אין ספק שכולנו רוצים להיראות במיטבנו כשאנחנו יוצאים לבצע פעילויות ספורטיביות למיניהן. אם השקעתם (וכנראה שהשקעתם לא מעט) בבגדי ספורט ייחודיים, כדאי שתשלימו את המראה הכללי עם נעלי שטח תואמות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למה צריך לנעול נעלי ריצה מיוחדות לשטח. כעת, יש לכם את כל הסיבות שיגרמו לכם לנעול נעליים מסוג זה. כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתהיו בריאים ותשמרו על עצמכם.

רגליים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי