נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם לפנות לייעוץ זוגי רק בעת בעיות בזוגיות?

האם לפנות לייעוץ זוגי רק בעת בעיות בזוגיות

זוגות רבים פונים לייעוץ זוגי לאחר שהם חווים "פיצוץ" ביחסים. הפנייה המאוחרת גורמת לא פעם להופעתם של קשיים רבים במהלך הייעוץ. עובדה זו שהתגלתה לנו לא מזמן, לאחר שפנינו בעצמנו לייעוץ שכזה, גרמה לנו להבין כי עלינו להעלות את המודעות בנושא ולהציג בפני כל דורש את הזמן המתאים ביותר שבו יש לפנות אל ייעוץ זוגי. הישארו אתנו ותגלו בקרוב אם הדבר צריך להתקיים אך ורק לאחר שעולות הבעיות.

 

פנייה לייעוץ זוגי – מתי היא צריכה להתבצע?

חשוב שתדעו כי הפניה לייעוץ זוגי לא צריכה להתקיים לאחר שאתם חווים בעיות בזוגיות. ההמלצה היא לפנות לקבלת הכוונה בשלבים מוקדמים הרבה יותר. אם תשאלו אותנו, נאמר לכם שכדאי לפנות ברגע שבו אתם מבינים שיש ביניכם אי הסכמות על משהו מסוים. שכן, מהשלב הזה, הכול יכול להתדרדר.

אם תמשיכו כבשגרה לאחר שתגלו את אי ההסכמות הללו, אתם עשויים למצוא את עצמכם חווים וויכוחים בעוצמות גבוהות מאוד. ייעוץ בשלב מוקדם יאפשר לכם להגיע יחד להבנות ולהפחית את הסיכוי להתפתחות של מצבים מורכבים.

פנייה לייעוץ זוגי – מתי היא צריכה להתבצע

מה קורה במסגרת הייעוץ הזוגי? – מידע על קצה המזלג

תהליכי עומק רבים מתרחשים בקליניקות של מטפלים זוגיים. אנחנו יכולים לשתף אתכם בקצרה כי מדובר בהליכים שמאפשרים לכל אחד מבני הזוג להבין את הצד השני. יכול להיות שכרגע מדובר בעניין שנשמע לכם כלא הגיוני בעליל, אך זה יכול לקרות.

הגעה אל מטפל מוסמך ומקצועי תאפשר לכם להגיע להבנות ולהחליט מה עליכם לעשות מעתה ואליך. נזכיר כי ההסבר שניתן כאן הוא קצר במיוחד. היכנסו לאתר של מטפל מוסמך לכל המידע על ייעוץ זוגי ותגלו את האינפורמציה הדרושה לכם.

מה קורה במסגרת הייעוץ הזוגי - מידע על קצה המזלג

החשיבות הגבוהה שבפנייה אל יועץ מוסמך ומומלץ

נציין כי חשוב מאוד לפנות אל יועץ זוגי שעבר הסכמה מעמיקה בתחום. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מגיעים אל מי שיכוון אתכם למקום טוב יותר. הגעה אל יועץ באופן אקראי, מבלי לבדוק את טיבו, עשויה לגרום למצב הפוך שראוי להימנע ממנו.

 

כך תגיעו אל יועץ זוגי מוסמך ומומלץ

אתם צפויים להשקיע זמן רב ומאמץ בייעוץ המדובר. לכן, כדאי שתערכו בירור מעמיק מראש אודות היועץ שצפוי ללוות אתכם. נמליץ בתור התחלה לקרוא חוות דעת שנכתבו על היועץ הנבחר ברחבי הרשת. ניתן למשל לקרוא פרטים אמינים אודותיו במקומות הבאים:

  • פורומים שיש בהם זוגות נשואים
  • קבוצות פייסבוק שעוסקות בקשיים בזוגיות
  • פורומים שממליצים על אנשי מקצוע טיפוליים מניסיון

 

לסיום

פנייה אל יועץ זוגי צריכה להתבצע בשלבים ראשוניים, טרם הופעת הבעיות בזוגיות. עכשיו, כשאתם מודעים לעובדה חשובה זו, נותר לכם רק להעביר אותה הלאה, כדי להקל על זוגות אחרים. נאחל לכם שתמיד תדעו לפנות אל איש מקצוע בזמן המתאים ושהזוגיות שלכם תהיה יציבה וטובה.

האם לפנות לייעוץ זוגי רק בעת בעיות בזוגיות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות
נשיקה בין בני זוג
טיפים לזוגיות מוצלחת

חשים שחיקה במערכת היחסים? מרגישים שאתם מתרחקים אחד מהשני? להלן כמה כמה טיפים לזוגיות מוצלחת. טיפים לזוגיות מוצלחת בעידן