נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם הפקות שטח הן רק בקיץ?

הגברה

מתכננים הפקת שטח ולא בטוחים האם מתאים יהיה לעשות זאת גם בסתיו או אולי בחורף? לא מעט אנשים מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת וכדאי לדעת: רק אתם קובעים! יש היום לא מעט ציוד מתקדם שיעזור לכם ליהנות מהשטח בכל עונות השנה, אז למה לוותר על התענוג הזה?

 

הפקת אירועים בחוץ כל השנה

אם יש משהו שאפשר לומר על המדינה הקטנה שלנו, זה שאף פעם לא באמת קר כאן. יש אולי שבוע-שבועיים שבהם מזג האוויר באמת משאיר אותנו בבית, שכן בשאר ימות השנה, אפילו כשיורד גשם חזק, השמש בסופו של דבר מנצחת. לכן, אם באמת חשבתם לרגע שהפקות שטח זה משהו שמתאים לעשות רק בקיץ, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. מה שמטריד אתכם זו השאלה האם יהיה קר מידי? אם כך, אתם יכולים לשכור לא מעט פטריות חימום או לבחור בפתרונות אחרים לחימום השטח. חוששים שיהיו רוחות? יש פתרונות מאוד יצירתיים גם לנושא הזה. במילים אחרות: מול תנאי מזג האוויר בארץ תמיד יש משהו שאפשר לעשות, כך שאם אתם חולמים לעשות הפקת שטח דווקא בסתיו או בחורף, כדאי לדעת שזה אפשרי.

מופע

רשימת הציוד שלכם

את ההפקה הקרובה אתם עושים בסתיו? אם כך, רגע לפני שאתם חושבים על שילוב של מתנפחים להשכרה מבית עידן VIP, כדאי שפשוט תכינו את כל רשימת הציוד שלכם. מה אתם באמת צריכים שיהיה במקום כך שהאורחים שלכם ירגישו בנוח וייהנו מכל רגע? כמו כן מה צפוי לכם מבחינת מזג האוויר ואיזה פתרונות קיימים בנושא? אם אין לכם מושג איך עונים על השאלות הללו ואם אתם זקוקים לעזרה, דעו שאתם לא לבד. המומחים שמחכים לכם בחברות שונות שמשכירות ציוד להפקות שטח יוכלו לעזור לכם, בין היתר, בהכנת רשימת הציוד שלכם. לכן כדאי יהיה לפנות אל חברה של מקצוענים, להציג בפני נציגי החברה את הדרישות ואת הציפיות שלכם מהאירוע ובהתאם לכך הם יידעו לעזור לכם.

 

כמה עולה לשכור ציוד לאירועים?

בין אם מה שאתם רוצים לשכור היום להפקת השטח שלכם אלה מתנפחים בגדלים שונים ובין אם אתם רוצים לשכור פתרונות חימום, טבעי שתרצו גם לדעת על איזה מחירים מדובר. האם בכל החברות שעובדות בתחום הזה תמצאו מחירים זהים פחות או יותר? והאם המחירים כוללים, בין היתר, את הובלת השירות לשטח שבו אתם עושים את ההפקה ואת האירוע? לכל חברה יש מדיניות מעט שונה בנושא הזה ולכן, אם תוכלו לבדוק את הנושא הזה לעומק ולראות שאתם בוחרים את הטוב ביותר, זה כדאי. לפעמים אפילו עדיף לשלם קצת יותר אם זה מה שיבטיח לכם שבסופו של דבר תקבלו את הציוד הכי טוב שאפשר לצורך הפקת שטח מושלמת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים