נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דרכים שונות לרכז את כל המידע שלך במקום אחד

מחשבים

בין אם מדובר במצגת מושקעת שהוכנה במיוחד לצורך פרזנטציה חשובה או אקסל המכיל מידע מפורט ומקיף לגבי תהליכים שונים בחברה שלכם, מידע חשוב צריך להיות מקיף ברור ומעל לכל, נגיש.

כיצד אפוא תבטיחו גישה קלה נוחה ומהירה לכל אותם קבצים חשובים? ישנן חמש דרכים עיקריות אשר באמצעותם מקובל לרכז היום מידע דיגיטלי.

לאחר שתקראו את הכתבה הבאה תוכלו להבין מה הדרך הטובה ביותר עבורכם.

 

האפשרות הראשונה: הדרך הקלאסית תיקיות במחשב

הדרך הקלאסית שמרביתנו מכירים בצורה טובה למדי כוללת שימוש בתיקיות על גבי מערכות ההפעלה השונות. היתרון הבולט של דרך זאת היא שקל לסדר מידע רב בדרך אינטואיטיבית ונוחה ביותר. החיסרון הגדול הוא שהמידע נשמר בצורה מקומית כך שאם אין לכם גישה למחשב בו הקבצים נשמרו, למעשה אין לכם גישה לאותם קבצים.

 

האפשרות השנייה: התקן זיכרון נייד חיצוני

אותן התיקיות שעליהם אנו שומרים את הקבצים שלנו בדרך כלל יושבות על זיכרון שנמצא בתוך המחשב. יחד עם זאת, קיימים זכרונות ניידים שעל גביהם ניתן לשמור קבצים בדיוק באותו אופן שבו אנו שומרים קבצים על המחשב האישי שלנו. ההבדל הוא שבתום השימוש אנו מנתקים את הזיכרון ובהתאם לצורך יכולים להעביר אותו ביחד עם המידע ולחבר אותו למחשב אחר.

 

האפשרות השלישית: שרתי אחסון

לאלו מאיתנו אשר עובדים בחברות גדולות, ודאי יצא להציץ בחדר השרתים, מדובר בחדר ממוזג תמידית מלא מדפים נשלפים המכילים את אותם שרתים, מחשבים עוצמתיים ביותר. במקומות עבודה גדולים כל המחשבים מחוברים לרשת השרתים. לקבצים אשר שמורים בתיקיות על גבי אותם שרתים תוכלו להתחבר מכל מחשב במקום העבודה שלכם.

 

האפשרות הרביעית: שירותי ענן

שמירת קבצים על גבי התיקיות בשרתים הם פתרון נהדר כאשר אתם זקוקים למשל לקובץ פאור פוינט בעת הצגת רעיון בתוך כותלי החברה, אך מה קורה כאשר הלקוח הוא חיצוני? הפתרון לכך הוא שימוש בשירותי ענן. מדובר למעשה בחוות שרתים שנותנות שירותים לכולם, כך שבאמצעות רשת האינטרנט תוכלו להתחבר לקבצים שלכם מכל מקום בעולם, לרבות המחשבים בחברה של הלקוח החיצוני.

 

האפשרות החמישית: דיסק און קיי

במקרים מסוימים התחברות לתיקייה באמצעות שירותי ענן אינה אפשרית. כך למשל בגופים מסוימים אין גישה חופשית לאינטרנט או אפילו אין גישה כלל. במקומות אחרים עשויה להיות גישה לאינטרנט אך הגדרות אבטחה מחמירות עשויות למנוע כל ניסיון לנסות להתחבר לשירותי הענן ובכך למנוע מכם גישה אל הקבצים שהכנתם ואתם זקוקים להם.

כדי להתגבר על מגבלות שכאלו כדאי מאוד לרכז במקום אחד, בזיכרון נייד שיהיה אפשר לשנע בקלות ולחבר למחשבים אחרים בהתאם לצורך. מסיבה זאת כדאי מאוד להשתמש בדיסק און קיי. כיום ניתן למצוא דיסק און קיי במגוון רחב של צורות למשל בכתובת הבאה https://ma-bali.com/category/flash-drives/דיסק-און-קי-צורני תוכלו למצוא  דיסק און קיי מעוצב שיענה על טעמכם.

בין אם אתם מעדיפים לשמור את הקבצים שלכם באופן מקומי, או על ענן, כדאי שתדאגו לפתרון נוח וזמין דוגמת דיסק און קיי, אשר יכול להות גלגל הצלה במגוון רחב של תרחישים.

 

מכשיר טכנולוגי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל