נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

כלי עבודה

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית.

סימנים אלו אמורים לעורר את החשד שלכם.

בדיקה של נזילה יכולה להיות מאוד חשובה, כי רטיבות יכולה לגרום בסופו של דבר לשבירת ריצוף וקירות ובזבוז כסף בחשבון המים.

 

סימנים המעדיפים על נזילה

סימנים כמו טפטוף, עובש, קירות טובים וקלופים, ירקת על הקירות, שינוי צבע המרצפות וגם רטיבות של הקיר הפנימי שלכם ועוד מגוון של תופעות. בנוסף, במקרה ושמתם לב שחשבון הבית מנופח יותר מהרגיל, למרות שלא השתמשתם הרבה יותר בכמות המים, יכול להיות שמדובר בנזילה סמויה שהיא האחראית לכך.

 

ביצוע איתור נזילות

אינסטלטורים הם בדרך כלל המתמחים באיתור נזילות. ולא כל האינסטלטורים יתקנו את הנזילה, ישנם כאלה שכן ויש כאלה שלא. אך רצוי לוודא מראש האם האינסטלטור כן מתקן את הנזילה ומציע לכם שירותי תיקון. בקשו ממנו הצעת מחיר. בשביל להשוות בקשו הצעות מחיר, בכדי לדעת על עלות התיקון. חשוב לדעת שלרוב לא מדובר בעלויות נמוכות.

 

איתור נזילות בעזרת מצלמה טרמית

אחד מהטרנדים שמככבים בעולם האינסטלציה הוא מצלמה תרמית. הבדיקה עם מצלמה תרמית תוכל לעיתים לחסוך ממכם ושבירה של קירות וריצוף הבית. בדרך כלל שמקור הנזילה הוא אינו ברור, המצלמה הזו תוכל לחסוך לכם כסף, זמן והרבה בלאגן. אם מקור הנזילה הוא אכן מצנרת המים, שימוש במצלמה טרמית יוכל להקל עליכם ולחסוך לכם כספים מיותרים.

 

שימוש בגלאי נזילות

גלאי נזילות הוא גלאי מתוחכם שיכול לכלות נזילות בצנרת. לגלאי יש שני חיישנים. לחיישן הראשון מציבים בתחילת הצנרת ואת החיישן השני מציבים בסופם. החיישנים אוספים את נתוני הצנרת. החיישנים אוספים את הנתונים על הצנרת. מספר נקודות המים או החומר ממנו היא עשויה. כך לפי הנתונים שלהם ניתן לגלות את הנזילה. איתור נזילות בעזרת איתור ברור, יכול להציע לפתרון בעיות הצנרת שלכם. באמצעות מספר עזרים שיפתרו ביעילות את הנזילה שלכם.

 

בדיקה אקוסטית

כך ניתן לאתר נזילה באמצעות של חוש השמיעה. בעזרת שימוש במערכת אקוסטית, מאתר האינסטלטור בהתאם לעוצמה של הטפטוף שלמעשה הוא מצליח לשמוע.

 

איתור באמצעות גז

איתור נזילות באמצעות שימוש בגז ידידותי לסביבה, עשוי לעזור לכם לאתר את מקום הנזילה בצנרת. כל זאת תוך כדי הבחנה בשינוי בעוצמתה של התפרצות הגז בנקודות מסוימת, כל זאת בהשוואה לנקודות אחרות.

 

לסיכום

איתור נזילות צריך להתבצע על ידי אינסטלטור מוסמך. לא כל האינסטלטורים יכולים לבצע תיקון של נזילות. יש מגוון שיטות כמו מצלמה טרמית, שימוש בגלאי נזילות, בדיקות אקוסטיות ואיתור באמצעות גז הן רק חלק מהשיטות לגילוי נזילה. בעזרת חשבון מים מנופח מהרגיל, ואי חריגה מהשימוש הרגיל, תוכלו למצוא רמז על איתור נזילה נסתרת, וכך לטפל בה בהקדם לפני שהבעיה תהפוך לחמורה יותר.

 

פיצוץ צינור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים