נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרכים היעילות ביותר לאיתור נזילות 

דרכים לאיתור דליפות

כולנו מכירים את הסיטואציה, אינסטלטור שהוזמן למצוא נזילה בבית שלכם, מתחיל לפרק את הקירות, הרצפה ובעצם את כל הבית כדי לאתר את הנזילה החמקמקה. תופעה זאת של פירוק חלקים נרחבים ברצפת או בקירות הבית הייתה מאוד נפוצה עד לפני כמה שנים. בשנים האחרונות התפתחה הטכנולוגיה בתחום זה, וניתן למצוא נזילות אלה באמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. 

 

נזילות ופיצוץ בצינור

נזילות ופיצוצים בצנרת הן מהתקלות הנפוצות ביותר בבתים פרטיים. מדובר על מצב שבו מים או נוזלים אחרים יוצאים אל מחוץ לצנרת הייעודית להם. כתוצאה מכך הקירות, התקרה או הרצפה של הבית שלכם עלולה לסבול מרטיבות. בעבר בכדי לאתר את הנזילות הללו היה נדרש פירוק של רצפת הבית או הקירות, אבל כיום ניתן לאתר אותם באמצעות שימוש באמצעיים טכנולוגיים מתקדמים הנמצאים ברשות אנשי מקצוע כמו אושר לוי מאתר נזילות.  נעבור על הנפוצים שביניהם בקצרה.

 

מצלמה תרמית

מצלמה תרמית היא אחת השיטות המתקדמות ביותר לאיתור נזילות נסתרות. בפשטות המצלמה מייצרת תמונה תרמית של הבית ושל צנרת הבית. בכך היא מאפשרת לאיש המקצוע המיומן למצוא את הנקודה בה קרתה הנזילה מכיוון שאפשר להבחין שיש באזור שלה שינוי בטמפרטורה.

שיטה זאת לאיתור נזילות מאפשרת איתור מהיר ויעיל של הבעיה ופתרון שלה בלי להזדקק לשבירות של חלקים נרחבים בקירות או ברצפה.

 

שימוש בגז טבעי לאיתור נזילה

שיטה נוספת לאיתור נזילות נסתרות עושה שימוש בגז טבעי. בשלב הראשון מרוקנים את הצינורות של הבית מכל הנוזלים שיש בהם. לאחר מכן מזרימים בצנרת הבית גז טבעי. הגז הטבעי כמובן אינו מזיק ואינו גורם לבעיות לבריאות. בשלב הזה ניתן לבדוק באמצעות מכשור מתקדם באיזה נקודה ריכוז הגז בצינור הוא נמוך יותר, וכך לאתר את מקור הנזילה. שיטה זאת היא יעילה במיוחד במערכות צנרת גדולות יחסית.

 

גלאי לחות

גלאי הלחות הוא מכשיר מתקדם שבודק את ריכוזי הלחות בנקודות שונות בתקרה ובקירות הבית. באמצעות שימוש בכלי זה ניתן לברר שני דברים. דבר ראשון, את מקור הנזילה. הנקודה הלחה ביותר היא הנקודה שבה נחשוד כמקור לנזילה בבית. דבר שני, גלאי לחות עוזר לנו לברר האם צריך לייבש את הקיר או התקרה בצורה מקצועית, או שאפשר לתת לחלוף הזמן לעשות את שלו בנושא הזה.

בכל השיטות המדוברות כדאי להזמין אינסטלטור מקצועי ומוסמך שידע לפתור את הבעיה במהירות המרבית ותוך כדי גרימת נזק מינימלי לבית.

 

לעבוד עם מקצוענים – לעבוד נכון

בשנים האחרונות התפתחה הטכנולוגיה לאיתור נזילות. שימוש במצלמות מיוחדות, גלאי לחות ואפילו גז טבעי יעזרו לכם לפתור את בעיית הנזילה המציקה בבית שלכם, וזאת בלי להצטרך לפרק חלקים נרחבים ממנו. כדאי מאוד להיעזר באיש מקצוע מוסמך ואחראי בכדי לפתור בעיות אלו, וזאת מכיוון שהפתרון שלהן דורש הבנה בכלים טכנולוגיים מתקדמים.

דרכים לאיתור דליפות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי