נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי לעבוד בדי ג'יי באירועי ילדים?

תקליטן באירועי ילדים

בתקופה האחרונה אנחנו נשאלים לא מעט פעמים לגבי האפשרות לעבוד כדי ג'יי באירועים של ילדים. אנו סבורים שהסיבה לכל הפניות הללו נובעת מכך שעבדנו עד לפני כמה שנים בתחום והחלטנו לעשות הסבת מקצוע. אם אתם תוהים אם כדאי לכם לעבוד בתחום באירועים של ילדים, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותחליטו בעצמכם האם מדובר בתחום כדאי או שעדיף לוותר:

 

עבודה כדי ג'יי באירועי ילדים דורשת המון סבלנות

אם יש לכם ילדים, אתם יכולים לעבור לפסקה הבאה (פשוט כי אתם יודעים בדיוק על מה זו הולכת להיות). אם אין לכם ילדים, אל תלכו לשום מקום ותמשיכו לקרוא מילה במילה מהפסקה הנוכחית. חשוב שתדעו שעבודה כדי ג'יי באירועי ילדים דורשת מכם המון סבלנות. אנחנו אמנם כותבים "המון" אחד, אבל אם היינו יכולים, היינו כותבים עוד 10 פעמים ויותר את המילה הזו. למה? בגלל שילדים לא מודעים לפעמים לסביבה שלהם והדבר עשוי להשליך למצבים הבאים:

  • הם עשויים לקפוץ על הציוד היקר שלכם ולשבור אותו מבלי להתכוון
  • הם עשויים לבקש מכם, בפעם ה-4 את אותו שיר (ואחר כך ילד אחר יכול לבוא ולבקש בפעם ה-5 וה-6 את אותו השיר שוב ושוב)
  • הם עשויים לגרום לכם לכאב ראש

רגע לפני שתחליטו שהתחום לא בשבילכם, כדי שתדעו שיש המון סיבות חיוביות לעבודה עם ילדים (שאמנם לא קשורות לסבלנות, אבל חשוב לנו להציג בפניכם גם את הצד החיובי). ילדים יגרמו לכם לצאת עם חיוך, הם מצחיקים, אתם יכולים לגרום להם להיות מאושרים רק באמצעות פעולה אחת והיא למשל, השמעה של אותו שיר בפעם ה-5 וה-6.

 

עבודה כדי ג'יי באירועי ילדים מצריכה מכם להשיג ציוד איכותי

אם אין לכם עדיין ציוד איכותי, אתם צריכים לדאוג מראש להגברה (מיקרופון, רמקולים) במקרים מסוימים אתם עשויים להזדקק גם לבמה, אוהל שיכול להכיל את האורחים ומה לא. זה יכול להישמע כמו כאב ראש לארגן את כל הציוד הזה ועוד להיות בטוחים שהוא יהיה איכותי, אבל האמת היא, שיש דרך קלה ביותר להשיג ציוד איכותי לדי'גיי. חברת עידן הקריוקי – ציוד והפקת אירועים מאפשרת להשכיר ציוד איכותי לאירועים, כך שאתם יכולים להיות רגועים לגבי העניין הזה.

 

עבודה כדי ג'יי באירועי ילדים מצריכה מכם ידע בשירי ילדים

אתם צריכים להכיר את הז'אנר המוסיקלי של האורחים שלכם באירוע, קרי – הילדים. זה לא מספיק להכיר את שירי המיינסטרים שנשמעים מידי יום בגלגלצ. אתם צריכים להכיר את השירים שהילדים הכי אוהבים. לגילאים מסוימים זה יכול להיות השירים של יובל המבולבל בזמן שגילאים אחרים עשויים להתחבר לחנן בן ארי.אלו כל הפרטים שיגרמו לכם להבין אם כדאי לעבוד כדי ג'יי באירועים. מאחלים לכם שתבחרו נכון ותיהנו מכל רגע!

DJ באירועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים