נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דיקור קוסמטי – ובאילו מקרים הוא מסייע

דיקור קוסמטי

כולם מדברים לאחרונה על מהפכה בתחום האנטי אייג'ינג. יש שחקן חלד בתחום הקוסמטיקה שבא להחליף את קרם הפנים ואת קרם העיניים. הכוונה כמובן לדיקור הקוסמטי שכל אחת ואחד יכולים לעבור ולקבל עור פנים חי וקורן ללא שימוש בחומרים כימיים או בהזרקות. קראו את השורות הבאות ותגלו מהו דיקור קוסמטי ובאילו מקרים הוא מסייע.

 

מה זה דיקור קוסמטי?

דיקור קוסמטי זו שיטת טיפול יעילה שהגיעה מהמזרח. שיטה זו מסייעת בהליך האנטי אייג'ינג  במטרה לשמר את מראה העור הרענן והצעיר. למרות שהמנגנון של שיטה זו אינו יודע, רבים בוחרים להסתייע בה ולראות תוצאות במהירות. הפעולה של הדיקור מביאה בסופו של דבר להליך של ייצור קולגן באופן טבעי ומסייעת בטיפול במצבים הבאים:

  • הפחתת הקמטים
  • הפחתת כתמי פיגמנטציה
  • הפחתת הופעת עיגולים שחורים מתחת לעיניים וכו'

אם לא די בכך, ההליך מעודד את המטבוליזם של תאי העור כך שהוא מביא בסופו של דבר ליצירה של תאי עור חדשים ומשפר את הגמישות של שרירי הפנים. מדובר בתוצאות נראות לעין שעד לפני כמה שנים, לפני שנחשפנו לשיטת דיקור זו, יכולנו רק לחלום על התוצאות האלה.

 

עבור מי הטיפול בדיקור קוסמטי מתאים?

כדי לבדוק עבור מי טיפולים של דיקור קוסמטי יכולים להתאים, גלשנו אל האתר "זונגיה – פורטל הרפואה הסינית של ישראל" שכולל מידע מקיף בתחום. מבירור מעמיק, התברר לנו כי כל אדם שסובל מאחד או יותר מהמצבים הבאים יכול להיות מטופל בדיקור מסוג זה:

  • מי שסובל מקמטים
  • מי שסובל מצניחת עפעפיים
  • מי שסובל מאקנה ובעיות עור פנים אחרות
  • מי שסובל מהופעה של כתמים על גבי הפנים ועוד

חשוב לציין כי ניתן להגיע למטפל בדיקור קוסמטי באופן עצמאי וללא הפניה מרופא.

 

איך מתבצע הליך הדיקור?

כשמגיעים אל מטפל בדיקור, יש צורך קודם כל לענות על שאלון בסיסי למטרת היכרות עם המטופל ועם עור הפנים שלו. המטפל בעצם שואל שאלות מסוימות כדי להכיר את מבנה הפנים של המטופל וכדי שיוכל להתאים את הטיפול באופן אישי למצבו. לאחר סיום האבחון, המטופל מתחיל בעיסוי פנים שמטרתו להזרים דם וצ'י ורק לאחר מכן, מתבצע הדיקור שצפוי להתרחש בפנים ובמקומות אחרים בגוף.

 

בחירה של מטפל בדיקור קוסמטי

רגע לפני שתבחרו מטפל בדיקור קוסמטי באופן אקראי, חשוב לציין כי אתם צריכים להקדיש לעניין מחשבה וזמן. הכוונה היא, שעליכם לבדוק לעומק שמדובר באדם בעל ניסיון בתחום, שעבר בהצלחה לימודי דיקור והתמקצע בלימודי דיקור קוסמטי. חשוב שתבדקו זאת לעומק לפני שתקבעו טיפול עם המטפל הבא שלכם.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על דיקור קוסמטי שיאפשר לכם לשמור על מראה רענן וצעיר למשך תקופה. מאחלים לכם שתישארו עם מראה צעיר.

דיקור קוסמטי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי