נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 סימנים שאתם חייבים לפנות לסוכנות ביטוח למציאת כספים אבודים

סוכנות ביטוח

ייתכן כי אתם זכאים לסכומים ניכרים, שאפילו לא ידעתם עליהם, וגם לא תדעו עליהם לעולם, אם לא שתבצעו כעת החיפוש שיאפשר לכם למצוא אותם. איך תדעו האם זה הרגע הנכון עבורכם לאתר כספים אבודים, והאם בכלל יש סיכוי שאכן קיימים על שמכם כספים אבודים? על זאת ועוד במאמר המקצועי שלפניכם.

 

איתור כספים אבודים

על פי הניסיון המעשי בשטח של חברת ארנפלד סוכנות לביטוח בע"מ, מידי שנה זוכים מאות אנשים לגלות, כי יש על שמם כספים אבודים שיכולים לסייע להם בכל החיים הכלכליים שלהם. מעוניינים לבדוק אם גם לכם מגיע כספים אבודים שרק מחכים שתמשכו אותם? קבלו את הסימנים שיאפשרו לכם לדעת, האם יש לכם סיכוי למצוא כספים אבודים על שמכם.

סוכנות ביטוח

קיבלתם דוח ביטוחי שאין לכם מושג עליו?

אם קיבלתם בדואר דוח ביטוחי, שלא ידוע לכם עליו כלל והוא לא חלק אינטגרלי מן הביטוחים השוטפים שלכם, ייתכן כי מדובר על כספים אבודים. הדוח יכול להכיל כספים ששילמתם בעבר וכעת הם יכולים להיות זמינים למשיכה, או לחילופין, הם יכולים להצטרף לפנסיה הנוכחית שלכם ולהגדיל את הקצבה העתידית.

 

עברתם כמה עבודות מאז שהתחלתם לעבוד בפעם הראשונה

אם גם אתם, כמו אזרחי ישראל רבים – לא נשארתם באותה עבודה קבועה, מאז שהתחלתם לעבוד בפעם הראשונה – הרי שגם לכם קיים הסימן, שממליץ לכם לבדוק האם קיימים על שמכם כספים אבודים. סוכנות הביטוח תוכל לאתר עבורכם את הכספים האבודים שהופקדו עבורכם בקרנות הפנסיה השונות, וכך לאפשר משיכה של כספים או איחוד קרנות שיגדיל את כספי החיסכון העתידיים שלכם.

 

החלפתם כמה פעמים חברת ביטוח

יכול להיות שכמעט ולא החלפתם מקומות עבודה, אך כן החלפתם כמה פעמים את חברת הביטוח, מסיבות שונות ומגוונות. במקרה בו החלפתם את חברת הביטוח, מומלץ לדאוג לאיתור הכספים האבודים שנותרו בחברות הביטוח הקודמות, כדי לאפשר מימוש שלהם, אם על ידי משיכה, ואם על ידי איחוד קרנות שמוביל להגדלת החסכונות וקופות הגמל שלכם.

סוכנות ביטוח

עברתם דירה כמה פעמים

כיוון שהרבה ממערכות הביטוח, עדיין פועלות באופן המסורתי של ניירת שנשלחת בדואר, ולאו דווקא על פי שליחה של מסמכים באופן דיגיטלי, אם עברתם דירה כמה פעמים, ייתכן כי קרנות ביטוח שונות בהן הייתם מבוטחים, אינם מיודעות על כך, ולכן הם שולחות את הדוח שנתי שלכם לכתובת הראשונית שלכם. ולכן, מומלץ לבדוק מול סוכנות ביטוח את איתור הכספים האבודים שלכם, כדי שתוכלו להמשיך לקבל את המידע הביטוחי החיוני שלכם מכל חברות הביטוח.

 

לסיכום

קיימים סימנים שונים שמהווים הוכחה לכך שקיימים כספים אבודים על שמכם, ועליכם לפנות לסוכנות ביטוח על מנת לאתר אותם. בין הסימנים ניתן למצוא: דוח ביטוחי בלתי מוכר, מעבר בין עבודות, מעבר בין חברות ביטוח ומעבר דירה תכוף.

סוכנות ביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים
ביטוח רכב

אחרי התלבטות לא קצרה הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות רכב חדש? ואולי זה הרכב הראשון בחייכם? אם כך, חשוב