נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שגיב פלייסיגר מסביר האם יש קשר בין בולמי זעזועים לפעולת הסחיטה?

ציור של מכונה

קיימות סיבות שונות שעשויות להוביל את מכונת הכביסה לא לסחוט את הבגדים. אם מכונת הכביסה שלכם אינה סוחטת, יכול להיות שקיים איזשהו עצם זר שנמצא תקוע במערכות המכונה. בחלק מהמקרים, מדובר בחפץ שתקוע בפילטר משאבת המים של המכונה.

כדאי לזכור שבמקרים בהם מכונת הכביסה אינה עובדת כהלכה, לא תמיד יש צורך לזרוק אותה ולרכוש אחת חדשה. בחלק רב מהמקרים, ניתן לתקן מכונות כביסה באופן בו הן יעבדו כמו חדשות ויוציאו בגדים סחוטים עם ריח טוב. אחת ההנאות הכי גדולות בחיים, זה להתהדר ולהתלבש כמו שאנחנו אוהבים ומגיע לנו. בעקבות כך, כדאי לוודא שאנחנו מחזיקים בבית מכונת כביסה שפועלת כהלכה וסוחטת את הבגדים כמו שצריך. אין כל סיבה להתפשר, היות והתיקונים הללו בדרך כלל לא יגיעו לחצי מהערך של מכונות כביסה חדשות. בין אם אתם זקוקים לשירותי טכנאי מדיח כלים מומלץ או טכנאי מכונות כביסה אמין, זכרו תמיד להסתייע בטובים ביותר, היום ולא פעם, תקלות נוספות עשויות להתרחש אם טכנאי חובבן מתעסק בציוד שלכם.

מכונה לניקוי בגדים

בולמי זעזועים ופעולת סחיטה

לרוב, פעולת הסחיטה אינה מקושרת עם מצב בולמי הזעזועים. בולמי זעזועים נועדו למנוע את תזוזת מכשירי החשמל שלכם בבית. כאשר מפעילים מכונת כביסה, היא נוטה להתנועע ולזוז בעקבות סיבובי המערכות ופעולותיהן. בשל כך, מכונות כבדות מצוידות בבולמי זעזועים. כאשר בולמי הזעזועים אינם תקינים, אין כל סיבה שהדבר ישפיע על פעולת הסחיטה.

בדרך כלל, כשפעולת הסחיטה אינה עובדת במכשיר החשמלי, חובה לבדוק האם נתקע חפץ או עצם כלשהוא בתוך הפילטר של משאבת המים. כאשר הפילטר תקול או חסום, יש סיכוי שפעולת הסחיטה לא תעבוד. זכרו כי ישנן גם מכונות כביסה מסוימות שמתוכננות להפסיק את פעולה הסחיטה אם בולמי הזעזועים לא עובדים. אלו לא מכונות נפוצות, אך הן קיימות. בכל מקרה בו אתם זקוקים לסיוע בתיקון המכשירים החשמליים בביתכם או במשרד, זכרו כי צוותי מקצוענים יעמדו לרשותכם – שגיב פלייסיגר חברה לתיקון מכונות כביסה, מדיחי כלים ומכשירים חשמליים.

איך בולמי הזעזועים קשורים לסחיטה בעצם?

ישנו קשר בין בולמי הזעזועים לבין מנגנון הסחיטה של המכונה. הקשר הוא בכך שפעולת הסחיטה היא פעולה מאוד עוצמתית שעשויה לגרום למכונה לנוע באופן מורגש מאוד. בולמי הזעזועים מונעים מהמכונה להיפגע או להתהפך בזמן פעולה הסחיטה.

בכל מקרה בו בולמי הזעזועים אינם עובדים כהלכה, בעצם קיים סיכון שהמכונה פשוט תעוף או תתהפך, תינזק ותישבר. אם המכונה חווה טלטולים חזקים בזמן פעולת הסחיטה, יכול להיות שבולמי הזעזועים זקוקים להחלפה. מומלץ לפנות לייעוץ עבור המענה המדויק. צרו קשר עם טכנאי מדיחי כלים ומכונות כביסה מומלץ באזורכם.

עוד פרטים תמצאו באתר: https://www.xn--9dbha0bq.org.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר