נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בדיקת הר ביטוח – לחסוך אלפי שקלים

הר ביטוח

בדיקת הר הביטוח היא בדיקה באמצעותה ניתן להגיע לחיסכון משמעותי. מהי אותה בדיקה ואיך מבצעים אותה. על כך ריכזנו כאן מידע בנושא. נקווה שהמידע שכאן יצליח להניב גם לכם חיסכון משמעותי בים ההוצאות בו אנו חיים. אז בוא נתחיל.

 

מה זה בדיקת הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר ממשלתי שהוקם במטרה להנגיש לציבור המבוטחים בישראל את המידע הביטוחי הרשום על שמם. הבעיה הייתה שמבוטחים לא יכלו לקבל את המידע בקלות וכדי לקבלו היה עליהם לפנות לחברת הביטוח לקבלת המידע. כיום באמצעות מערכת הר הביטוח כל אחד יכול לאתר את הביטוחים הקיימים על שמו בחינם וללא עלות.

 

איך מתבצעת הבדיקה?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין פרטים מזהים לאימות הנתונים ולבחור לאחר מכן בשירות חיפוש ביטוחים בתיק האישי. בשלב זו יופק עבורכם דו"ח הר הביטוח בו מרוכזים נתוני הביטוח העיקריים כפי שהם מופיעים במערכת. את הדו"ח עצמו תוכלו לייצא לכתובת המייל האישית שלכם או לכל כתובת אחרת שאתם רוצים.

לאחר קבלת הדו"ח, הגיע זמן העבודה עצמה, יש לבדוק שורה אחר שורה כל ביטוח, האם מדובר בביטוח חיוני? האם הביטוח מכסה ועונה על כל הדרישות? האם יש ביטוח נוסף שנותן את אותו מענה או אולי מחיר הביטוח יקר מידי… את כל השאלות הללו חשוב לבדוק וכך, באמצעות בדיקה כזו ניתן להגיע לחיסכון. את גובה החיסכון תוכלו לבדוק באמצעות מחשבון הר הביטוח.

 

בדיקת הר הביטוח מאפשרת

תודות לאתר ניתן לפתור בעיות שונות:

איתור ביטוחים כפולים – כפל ביטוחי הוא מצב בו מבוטח משלם פעמיים על אותו ביטוח למרות שהוא לא יקבל בעקבות כך פיצוי גבוה יותר. לאחר בדיקת ביטוחים ניתן לאתר בקלות ביטוחים כפולים, לבטל אותם ולהימנע מתשלום מחיר מיותר.
השוואת ביטוחים – מחירי הביטוח משתנים בין חברת ביטוח אחת לשניה. השוואת ביטוחים מתאפשרת כאשר יש את נתוני הביטוחים הקיימים וכך מתבססים עליהם ומשווים אותם למצב הביטוחים הקיימים. כך ניתן להחליף את הביטוח הקיים בביטוח בעל פרמיה נמוכה יותר / תנאי ביטוח מקיפים יותר.

מניעת חסר ביטוחי – בלא מעט מקרים אנשים חושבים שהם מבוטחים למרות שהביטוח שלהם כבר הפך ללא פעיל. במקרים כאלו נוצר חסר ביטוחי. אדם מגיע לתבוע את חברת הביטוח על פיצויים שהוא חושב שמגיע לו, וכך הוא מגלה שהביטוח כבר לא תקף ואין לו כיסוי ביטוחי כפי שחשב.

כדי להימנע ממצבים כאלו העלולים לגרום לנזק של אלפי שקלים, חשוב לבצע בדיקת ביטוחים שגרתית אחת לשנתיים וחצי לכל הפחות. כך כאשר מגלים מצב של סר ביטוחי, רוכשים מיד את הביטוח החסר וחוסכים אלפי שקלים.

לסיכום – כדי לחסוך בתחום הביטוחים חשוב לערוך בדיקת ביטוחים שגרתית אחת לתקופה.

הר ביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים -