נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלו הדברים שעושים במסיבת רווקים ולא ידעתם

מסיבת רווקים

מסיבות רווקים נחשבו תמיד למעין "תעלומה" מסתורית. מעט מאוד ידוע על מה שמתחולל במסיבת הרווקים, היות ולרוב משתדלים החוגגים שלא לחשוף את פרטי האירוע על מנת להשאירם כהפתעה. אז מה בעצם קורה שם בפנים ומה כדאי לעשות במסיבת הרווקים שלכם?

 

משחקי שתיה

שתיית אלכוהול היא אולי החלק המרכזי ביותר במסיבת רווקים מוצלחת. הסיבה לכך היא שאלכוהול מאפשר למשתתפים לחגוג בחופשיות ובהנאה מוחלטת מבלי לחשוש כיצד הם נראים מהצד או מה הם עושים מחר בבוקר. כדי להפוך את השתייה למהנה אף יותר, ניתן להפוך אותה למעין משחק משימות.

אחד ממשחקי השתייה הפופולאריים ביותר הוא שילוב בין פינג פונג ובירה, שבמהלכו מסדרים מספר כוסות אלכוהול בשני צידי שולחן פינג פונג, ומנסים לקלוע לתוכן את הכדור. כאשר אחד המשתתפים מצליח לזרוק את הכדור לתוך כוס, היריב מחויב לשתות את כולה.

משחקי שתייה

רקדניות וחשפניות

כן כן, זו לא רק סצנה מסרט הוליוודי. במסיבות רווקים רבות נהנים החוגגים מהזמנת רקדניות וחשפניות. מדובר בתוספת שהופכת את החוויה לאקסקלוסיבית ומוסיפה לערב רובד של סכנה ואקשן. רוצים ליהנות מהאטרקציה גם במסיבת הרווקים שלכם? להזמנת חשפניות כנסו לכאן.  אגב, אל תחשבו שמנהג זה שמור רק לבני המין הגברי. גם במסיבות רווקות רבות ניתן למצוא חשפנים, שדואגים להלהיב את החוגגות ולהפוך את האירוע לשמח במיוחד.

 

ברכות "עצובות"

מסיבת הרווקים היא לא רק אירוע מהנה המאפשר לכלל המשתתפים להשתחרר ולהשתעשע מעט. עבור חתן השמחה וחבריו מדובר בסמל להתבגרות ומעבר מחיי רווקות לחיי נישואין ומחויבות למשפחה. אין ספק שחתונה היא אירוע מרגש ומשמח, אך כחלק ממנהג מסיבות הרווקים נהוג להתייחס לשלב זה כפרידה מהחבר הישן שעומד לשנות את סדר העדיפויות בחייו.

לפיכך מארגנים טקס ברכות הומוריסטי לחלוטין, במהלכו חבריו של החתן לעתיד מעלים זיכרונות משותפים מהתקופה המרגשת שקדמה לחתונה. בסוף קריאת הברכות המושקעות יעלה המבורך ויודה לחבריו על המעמד המשמעותי.

 

צילום תמונות משותפות

בעבר צילומי סלפי וצילומים קבוצתיים נחשבו למנהג נשי, אך לאחרונה גם גברים רבים מצטרפים למנהג ומרבים להצטלם ולתעד לאורך האירוע כולו. כשמדובר במסיבת רווקים, לתמונות מוענק מעמד של כבוד, היות והן מהוות עדות למה שאירע לאורך הערב (שכן רוב המשתתפים ישתכרו לא יזכרו חלקים רבים ממה שהיה). ניתן להביא למסיבה גם מצלמות פולורואיד או מצלמות דיגיטליות, היות ותמונות המצולמות בטלפון הנייד עלולות להגיע לידיים לא נכונות.

 

לסיכום

אז עכשיו אתם יודעים מה קורה באמת במסיבות רווקים ויכולים להתכונן ולהתנהג בהתאם.  כמובן שהבחירה המדויקת מה לעשות באירוע, תלויה באופי החבורה ובחתן המיועד. כך או אחרת,  הולך להיות  כיף, וזכרו – המשימות היחידות הן  לחגוג, להשתגע ולהשתעשע עם החברים הקרובים במסיבה מטריפה, וכמובן לא לשכוח לצלם ולתעד הכל!

מסיבת רווקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים