נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה צריך לארגן לקראת אירוע עם קוסם ליום הולדת?

בכל פעם שמגיע היום הזה בשנה, אנו תוהים לעצמנו מה תהיה הדרך הטובה ביותר לציין אותו. ברגע שהילדים נכנסים לתמונה, השאלה הזו אפילו הופכת למורכבת יותר. קוסם ליום הולדת הוא ללא ספק אטרקציה ייחודית ויוצאת דופן ואנחנו כאן כדי לענות על השאלה מה צריך לארגן לקראת אירוע עם קוסם.

 

למה דווקא קוסם?

אחת האפשרויות האהובות ביותר היא להזמין קוסם. ילדים מתלהבים למראה הלהטוטים והחזיונות ונהנים לצפות במעשה ידיים זריז שמותיר אותם פעורי פה. ללא צל של ספק, מדובר באחת הדרכים המלהיבות ביותר לחגוג יום הולדת!

 

שלב ראשון – בחירת הקוסם

לא כולם יודעים זאת, אך ישנם סוגים רבים ושונים של קוסמים. על מנת שנוכל לבחור בקוסם המתאים ביותר לחגיגת יום ההולדת שלנו, חשוב לדעת מה הילדים, המשפחה והחברים עשויים לאהוב, למי אנחנו מתחברים באופן אישי וכמובן – כמה כסף הוא לוקח.

 

קוסם? מנטליסט? אמן חושים?

היום מופע קסמים הוא כבר הרבה יותר משליפה מהירה של משהו מן השרוול. בעקבות כניסת המנטליסטים ואמני החושים לעולם מופעי הקסמים, הציפייה סביב המופע הופכת לגבוהה הרבה יותר. חשוב לבחור את סוג המופע והקוסם המתאימים ביותר עבור האירוע הנחגג.

 

שלב שני – להחליט מי סוג הקהל שלנו

חשוב לזכור! המופע ממש לא חייב להיות לילדים בלבד. גם ההורים יכולים ליהנות ממופע קסמים משובח ומשוכלל שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים, מה שמייצר את אירוע יום ההולדת המושלם.

 

שלב שלישי – לוגיסטיקה

לאחר שהחלטנו להזמין קוסם, ישנן כמה החלטות שעלינו לקבל. ראשית: בפנים או בחוץ? אם העונה מאפשרת זאת, לחגוג במרחבי פארק ירוק או חצר תהיה אופציה נהדרת. במידה ומזג האוויר לא מאפשר זאת וניאלץ להתכנס פנימה, נצטרך לשים לב שנעשה זאת במקום מספיק גדול שיוכל להכיל את כמות הילדים וההורים שהחלטנו להזמין.

 

שלב רביעי – בטיחות

הגענו לרגע האמת! המסיבה ממש תכף מתחילה. אז מה אנחנו צריכים לוודא שיש ברשותנו? הדבר החשוב ביותר הוא בטיחות הילדים. נוודא שהמקום בו מתקיים האירוע עומד בתקני הבטיחות ולא מסכן אף אחד מהנוכחים. נדאג למחצלות עבור ישיבה נוחה של הילדים וכיסאות בקרבת מקום כך שההורים יוכלו לפקח על היקר להם מכל.

 

כמה זה עולה לנו?

חשוב ביותר לבצע סקר שוק לפני שאנחנו בוחרים את הקוסם שלנו. המחירים משתנים מקוסם לקוסם וחשוב להבין את טווח המחירים על מנת שלא נשלם יתר על המידה. באופן כללי טווח המחירים לקוסם יום הולדת נע בין 1,400 ל – 5,000 ₪.

 

ועכשיו? כיף כיף ועוד קצת כיף!

זהו! הגיע הרגע: הקוסם כבר כאן וכל האורחים, ההורים והילדים כאחד, יושבים וממתינים למופע שכבר יתחיל. ארגנו על שולחן חגיגי כיבוד מכל הבא ליד וכמה בקבוקי שתייה במגוון טעמים. כל מה שנותר הוא להתרווח בכיסא וליהנות ממופע קסמים משגע במיוחד!

קסם חתיכת אדם לשניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים