נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו מערכות תעשייתיות נצטרך בשביל פס ייצור?

אילו מערכות תעשייתיות נצטרך בשביל פס ייצור

עידן האוטומציה מביא איתו ברכה עצומה למנהלים ולבעלים של פסי ייצור: חסכון אדיר בעלויות הייצור, עלייה ברמת התפוקה, ושדרוג כללי של פס הייצור משנים את כל העבודה לטובה. תחום הייצור ההמוני עובר שינויים אדירים בשנים האחרונות, והכניסה של הרובוטים והמכשירים החכמים משנה את התמונה.

אז אם אתם מנהלי עבודה במפעלים עם פסי ייצור, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות וקריאת המאמר הזה. הכנו לכם כאן הדרכה קצרה על המערכות התעשייתיות שאותן אתם צריכים כדי שפס הייצור שלכם ירוץ ויעבוד כמו שצריך.

 

מערכת ניהול שינוע וניתוב

פסי שינוע וניתוב אוטומטיים קיימים כבר עשרות שנים, אך למרות זאת יש מקומות רבים שנשארו עם פסים ידניים וחששו לבצע את המעבר. מגפת הקורונה כמובן שינתה את התמונה, ומי שלא הכניס פס אוטומטי פשוט נשאר מאחור. פסי שינוע וניתוב אוטומטיים נשלטים על ידי תוכנה ייעודית שאפשר להיכנס אליה גם ממכשיר פלאפון חכם.

התוכנה מהווה בעצם מרכז בקרה שבו אפשר למצוא את כל הנתונים הרלוונטיים ולנתח אותם. כך אפשר לייבא נתונים מעולם המכירות ולחבר אותם למצב הייצור או למלאי במחסנים.

מערכת ניהול שינוע וניתוב

מערכת אוטומציה תעשייתית

מערכת אוטומציה תעשייתית בעצם משלבת מחשבים ורובוטים בפס הייצור, והיא הולכת והופכת לעמוד התווך של כל עולם הייצור התעשייתי. מדובר על מערכות שמייעלות מאוד את העבודה, חוסכות בכסף לבעלי המפעל, ומונעות טעויות ושגיאות שעובדים אנושיים עלולים לעשות.

בשנים האחרונות התחום הולך ומתפתח עוד ועוד, כאשר המילה האחרונה בו היא מצלמות תלת מימד מתקדמות שמסוגלות לזהות פגמים בייצור. פן נוסף בהתקדמות הוא העולם הרובוטי שמסייע בהחלפת כוח אדם אנושי. אם זה נשמע לכם מעניין ורלוונטי, תוכלו למצוא כאן פרטים נוספים מערכות האוטומציה של ארפיל טכנולוגיות.

מערכת אוטומציה תעשייתית

היתרונות של האוטומציה התעשייתית

אוטומציה תעשייתית היא בשורה עצומה בעולם פסי הייצור, ויש לה כמה יתרונות משמעותיים מאוד. אז הכנו לכם כאן רשימה קצרה של היתרונות כדי שתוכלו ללמוד ולהתרשם.

 

  1. יעילות – אוטומציה תעשייתית מסייעת לכם לייעל את הייצור מכיוון שמכונה אוטומטית היא הרבה יותר אמינה, מדויקת, ומהירה מעובד אנושי. המכונה לא חולה, לא צריכה הפסקה או אוכל, וגם לא ימי חופשה.
  2. מהירות – מכונה אוטומטית עובדת מהר יותר מבן אדם. יותר מזה, היא יכולה להגיב הרבה יותר מהר ובצורה נכונה יותר לכשלים ולמצבי חירום, וכך למנוע תקלות ולצמצמם נזקים.
  3. חסכון כלכלי – הכנסה של אוטומציה תעשייתית מאפשרת לכם להפחית את כמות העובדים במפעל, להוריד את כמות טעויות האנוש, וכך לחסוך בעלויות הייצור. 

 

סיכום

אם יש לכם פס ייצור, או שאתם מנהלים אחד כזה, כדאי מאוד להיות מעודכנים בכל החידושים האחרונים בתחום. העולם הזה הולך ומתקדם, ומי שלא יסתגל ויאמץ את השינויים ימצא את עצמו מאחור. אז למה אתם מחכים?

אילו מערכות תעשייתיות נצטרך בשביל פס ייצור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי