נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו מחלות שכיחות מזכות בפטור ממס הכנסה?

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

מי שמכירים את התחום מקרוב, וודאי יודעים כי ישנה רשימה ארוכה של מחלות שמקנות פטור מתשלום מס הכנסה עבור אלה החולים בהן. יצאנו לשוחח עם מי שמקבלים את הפטור המדובר וביקשנו לדעת איזו מחלה זיכתה אותן בקבלת הפטור. חזרנו לכאן לאחר שגילינו שישנן מחלות שכיחות שמזכות בפטור המדובר. הישארו אתנו ותגלו מה הן.

 

תכירו את 3 המחלות השכיחות ביותר שיאפשרו לכם לקבל את הפטור

כשריכזנו את המחלות השכיחות ביותר, גילינו שיש מעל ל – 10. הנתונים הרבים שריכזנו בנושא גרמו לנו להבין כי עלינו לחלק את המחלות הללו ל – 2 פסקאות שונות. לכן, בתור התחלה, נציג בפניכם את 3 המחלות שנחשבות לשכיחות ביותר בישראל:

  1. עיוורון
  2. סרטן
  3. פרקינסון

חשוב לציין כי המחלות הללו יאפשרו לחולים בהם לקבל את הפטור המדובר לאחר שאלה יגישו בקשה מסודרת למוסד לביטוח הלאומי.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

הנה עוד כמה מחלות שנחשבות לשכיחות

אי אפשר להתעלם מכך שישנה עוד רשימה ארוכה של מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה. נציין כי הדבר בא לידי ביטוי בעקבות ההבנה כי מחלות אלו גורמות לסבל רב למי שחולים בהם. כך שיש צורך להקל עליהם בתשלומים שונים. המחלות הנוספות שנחשבות לשכיחות גם כן הן מחלות לב, מחלות ריאה, מחלת כבד סוכרת מחלת כליות.

 

אתם חולים באחת או יותר מהמחלות השכיחות? כדאי שתדאגו לקבלת הפטור

אם השורות שלעיל גילו לכם כי אתם יכולים לקבל את הפטור המדובר, כדאי שתעו שעליכם להכין את כל הטפסים הרפואיים שיוכיחו כי אתם סובלים מאחת או יותר מהמחלות שהוצגו בפניכם קודם לכן. בנוסף לכך, תצטרכו למלא טופס ייעודי ולשלוח אותו אל סניף של המוסד לביטוח לאומי שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם. לאחר שתעשו זאת, אתם תזומנו לוועדה רפואית שתעניק לכם את אחוזי הנכות המגיעים לכם בהתאם לחומרת מצב.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

צריכים עזרה בהגשת הטפסים? יש מי שיסייע לכם

זה לא סוד – התנהלות מול גופים ממשלתיים גדולים כמו המוסד לביטוח לאומי עשויה להיות מורכבת עבור רבים מהגולשים שלנו. לכן, בחרנו להציג בפניכם את הדרך העקיפה שתקל עליכם. אם אתם מרגישים שיש לכם צורך בסיוע מקצועי, עליכם ליצור קשר עם יועץ מס שילווה אתכם לאורך הדרך. הוא יסייע באיסוף המסמכים ויגיש אותם אל המוסד לביטוח לאומי. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את ההליך באופן מלא ועל הצד הטוב ביותר.

 

כמה מילים לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את רשימת המחלות השכיחות שמזכות את החולים בהם בפטור מתשלום מס הכנסה. בשלב זה יש בידיכם אינפורמציה חיונית. נבקש מכם להעביר אותה הלאה לכל דורש, כדי להעלות את המודעות לנושא ולאפשר לחולים רבים לקבל את הזכויות שמגיעות להם בהתאם לחוק.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מיסים