נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו חומרים צריך לניקוי אמבטיה ושירותים

ספוג ניקוי

רבים מאיתנו חושבים שניקיון הבית מסתכם בטאטוא ושטיפה של הבית, אך ממש לא כך הדבר. טאטוא ושטיפה הם כמובן חשובים ובסיסיים, אבל חלקים מסוימים בבית צריכים ניקיון הרבה יותר מעמיק מזה הכולל גם חיטוי. אם כך, אילו חומרים צריך לניקוי אמבטיה ושירותים? במאמר זה נפרט על החומרים ועל חשיבותם ונגרום לכם לרוץ לסופר הקרוב ולהצטייד בהם.

"כשאני נקי אני מותק"

זה נכון שכשהבית נקי ומסודר ההרגשה היא הרבה יותר טובה, אבל כשמגיעים לניקוי אמבטיה ושירותים נדרש הרבה יותר מזה, ולמה? השירותים והאמבטיה הם חללים שכוללים לא רק לכלוך אלא כל מיני סוגי חיידקים שמופרשים מאיתנו בזמן הביקור בהם.

נוסף על כך, בחללים האלו נעשה שימוש רב במים שהופכים לאדים, והאדים עלולים לגרום לעובש ופטריות ברחבי החדר. מגעיל, לא? אנחנו בטוחים שלא הייתם שמחים לחלוק את החלל עם החברים האלו, ובדיוק בשביל זה נפרט לכם אילו חומרים צריך לניקוי אמבטיה ושירותים.

 

אילו חומרים צריך לניקוי אמבטיה ושירותים

אז כשמדברים על אילו חומרים צריך לניקוי אמבטיה ושירותים, מדברים לא רק על חומרים בסיסיים כמו אקונומיקה וסבון רצפות. בהמשך לחיידקים, העובש והפטריות עליהם דיברנו קודם, קיימים חומרים רבים שמסוגלים להתמודד איתם בצורה מעולה שתשאיר את חדרי האמבטיה והשירותים שלכם מצוחצחים ומתוקתקים.

אז אילו חומרים צריך לניקוי אמבטיה ושירותים? אז קודם כל כדאי להשתמש באופן תדיר בסבון אסלות. הסבון נתלה על האסלה מבפנים ומבטיח רחצה ריחנית שלה בכל פעם שתורידו את המים. בנוסף כדאי להצטייד בחומר מנקה אסלות, אותו יש להתיז בתוך האסלה ועל הדפנות שלה, ולשפשף היטב בעזרת מוט ניקוי לאסלות.

מנקים אמבטיה

ומה בנוגע לאמבטיה?

כדי לשמור על האמבטיה נקייה כדאי להצטייד בתרסיס לניקוי עובש. את התרסיס מרססים על נקודות העובש, באם הן קיימות, או על סביבת האמבטיה (כן, אפשר גם על קירות החדר) כדי למנוע עובש. בנוסף, חשוב להקפיד לנקות את האמבטיה עצמה, או את דלתות המקלחון, בעזרת מגבונים או בעזרת חומר ניקוי כללי וסמרטוט.

בנוסף, תמיד טוב שיש בארון הניקיון שלכם גם מגבונים לחיטוי חדר האמבטיה והשירותים. המגבונים שונים ממגבונים לניקוי כללי היות והם מכילים חומרים חזקים יותר, שלא רק מתמודדים עם הלכלוך אלא גם משאירים שכב של חומר פעיל.

 

באיזו תדירות צריך לנקות את האמבטיה והשירותים?

אז התדירות משתנה בהתאם לסטנדרט הניקיון שלכם. יש מי שינקה את חדר האמבטיה והשירותים פעם ביומיים, ויש מי שינקה אותם פעם בשבוע – זוהי התדירות המינימלית לניקוי חדרים אלו.

לא רוצים לעשות את הניקיון בעצמכם? פנו לחברת ניקיון מקצועית שתעשה את זה עבורכם. בין אם גרים בצפון ותשכירו את שירותיה של חברת ניקיון בצפון ובין אם אתם מהדרום ותשכירו חברת ניקיון בדרום – בסוף כולנו רוצים שהבית שלנו יהיה נקי ונעים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו