נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו דברים תוכלו לקבל בחבילת חגיגת בת מצווה במועדון

מוֹעֲדוֹן

אז אמנם אתם מרגישים מאוד צעירים, אבל מתברר שיש לכם כבר בת שיש לה בת מצווה. אין ספק שזה הזמן לארגן לה מסיבה בלתי נשכחת. כל נערה בגיל הזה כיום, תרצה לחגוג את המסיבה באופן שתיזכר לתמיד, שתהיה המסיבה הכי הכי. ואין יותר מתאים מלחגוג את המסיבה במועדון שמציע חבילה שכוללת הכל.

 

אז מה כדאי לחפש?

ישנם מקומות, כמו למשל מועדון בת מצווה בראשון לציון, שמציעים הפקת אירוע שלם, מתחילתו ועד סופו. אין ספק, מדובר בחיסכון של הרבה כאבי ראש, אתם לא תצטרכו לדאוג בכלל, לכלום. מלבד החיסכון בכאב ראש, למפיק שיש לו קשר עם ספקים רבים, והם יודעים ששווה לעבוד אתו, יש יכולת להשיג בסוף את השירות הכי טוב, במחירים הכי טובים. כלומר, גם לחסוך את כאב הראש, וגם לחסוך בהוצאות  – נשמע חלום.

 

מה יש בחבילת הכל כלול?

כפי שכתבנו, מלבד מפיק אחד לאירוע, חבילה כזו כוללת פרטים רבים, וכדאי לכם להיות מודעים, למה שביכולתכם לקבל. זכרו, מומלץ מאוד לבחור את הדברים שמתאימים לכם, ובעיקר לבת המצווה שהיא הכוכבת המרכזית באירוע הזה.

  • בטחון ובטיחות – מאבטח שיהיה כל הערב בכניסה, סדרנים ומנהל אישי של האירוע. אלה ידאגו לשמירה על סדר, ובטיחות. הדבר הכי חשוב, שכולם יחזרו הביתה בשלום.
  • אטרקציות שונות – היום מסיבות הבת מצווה, או "בת מצווש" – כפי שהן מכונות, כוללות אטרקציות רבות, ובהן, מכונת לייזר עם תותחי עשן, מסך אנימציות ענק, מתחם צילומים עם אופנוע ונדנדה – בר אקטיבי לילדים, הזמנות דיגיטליות מעוצבות, מראת סלפי – לצילום מגנטים בגדולה גלויה. עגלות ממתקים ברחבת הריקודים, וככל העולה על דעתכם.
  • פינוקים – שימו לב שיש לכם אופציה לבחור פינוק אחד מרשימה, אם זה בוק צילומי סטודיו, מצגת איכותית, או אפילו הקלטת שיר באולפן מקצועי.
  • תפאורה – סידור בלוני תקרה יוקרתיים, כניסה של כלת הבת מצווה דרך שטיח אדום בליווי תותחי עשן צבעוניים, ספרות מוארות בגובה מטר וחצי, כל אלה יהפכו את האירוע למדהים ומחשמל.
  • צלם – אין סיכוי שהאירוע הזה לא יהיה מתועד, וכמובן, בידי הטובים ביותר בתחום. צילום מקצועי ישדרג לכם את הבת מצווה.
  • הסעות הביתה – שימו לב שאמנם כבר אין מדובר באירוע עצמו, אבל החברות של הכוכבת צריכות ליסוע הביתה בסיומו. תוכלו לקבל הסעות הלוך וחזור לאירוע יחד עם מלווה מטעמכם.

לסיום, הדבר הכי חשוב שתדעו, בבת מצוות כמעט אין גבול. צרו יחסי אמון עם המפיק, כך שתוכלו להגיע אליו עם הבקשות הכי מוגזמות. תאמינו לנו, הוא ראה הכל. איפור לחוגגים, מסיבת פולמון בצבעים, וכמובן דאגה לצילום ותיעוד של האירוע, הם רק חלק מרשימת הדברים שיקפיצו לכם את האירוע. מומלץ לכם, כאמור, לחשוב מה בדיוק מתאים לכם ולביתכם, כך שהאירוע, לבסוף, יותיר לכם זיכרונות מתוקים לכל החיים.

מוֹעֲדוֹן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים