נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו ארגזים מתאימים לייצוא מוצרים?

פתרונות אריזה ליצוא

אריזת מוצרים ליצוא היא תורה שלמה. החוקים השונים ממדינה למדינה, הסכנות האפשריות שיכולות להתרחש בדרך, כל אלו מחייבים הבנה עמוקה וידע בכל הקשור לאריזת המשלוח והארגז המתאים עבורו. אסור להשאיר את המוצר שלכם ליד הגורל. פניה למומחים יכולה להיות השלב האחרון בחוויית המוצר שלכם.

 

3 פרטים חשובים לאריזה

בעת בחירת האריזה למוצר אנחנו צריכים להבין מהי מטרת האריזה? האריזה נועדה להביא את המוצר בשלמותו לנקודת הקצה. מכאן נגזרות כל הפונקציות הרלוונטיות בשאלה מה חשוב באריזה של המוצר, בעיקר שמדובר ביצוא. שלושת הפרמטרים העיקרים הם:

  1. הכלת המוצר – הארגז שבו נבחר יהיה חייב להכיל את המוצר בשלמותו, כלומר לצורה הסופית של המוצר לא תהיה השפעה על כך שכל כולו חייב להיות ארוז בתוך האריזה החיצונית.
  2. הגנה פנימית וחיצונית – אריזת המוצר חייבת להיות כזאת שתעניק למוצר הגנה חיצונית, כלומר מפני פגעים הקיימים בסביבה כגון אבק, לכלוך, מים או כל בעיה אחרת העלולה לפגוע במוצר. האריזה הפנימית חייבת להיות כזאת שתשמור על המוצר עצמו, תמנע תזוזות מיותרות ותגן על כלל החלקים.
  3. פרטי הלקוח – שינוע אריזות הוא בהכרח תהליך שבו החבילות או הארגזים עוברים ידים רבות. לכן השארת פרטי הלקוח המוסר והלקוח המקבל בצורה ברורה על האריזה, ימנעו תקלות אפשריות רבות.

פתרונות אריזה ליצוא

אריזות מותאמות יצוא

ייצוא מוצרים אל מעבר לים היא תורה שלמה המלאה בחוקים ונהלים שיש לעמוד בהן. מדינות רבות קובעות תקנים המיוחדים אליהן ומדינות אחרות מתנהלות בהתאם לרוח שמגיעה מרגולציה האמריקאית או זאת של האיחוד האירופי. בכל מקרה חשוב לעמוד בכללים. לא תרצו שהמוצר המצוין שלכם יוחזר לארץ בגלל שהאריזה שלו לא עמדה בתקינה. לכן חשוב לספק  פתרונות אריזה ליצוא ולהקפיד על מספר גורמים חשובים.

  • חומרי אריזה מאושרים – תקנות שונות מגבילות חומרים שונים. תקן שמתאים למדינה אחת לא יתאים לאחרת, וישנם מוצרים בעיקר טבעיים שהשימוש בהם לאריזה דורש ידע מקצועי, למשל באיחוד האירופי לא יקבלו אריזות מעץ לא מחוטא, שימו לב לכך.
  • אריזות ייעודיות – ככל שהאריזה שתבחרו בה תהיה מותאמת יותר לפריט שלכם ולאופן שבו היא תיארז ותשלח אל מעבר לים, כך ההתאמה שלה ליצוא תהיה טובה יותר. משלוח במכולה יכול לאפשר לכם אפשרויות שמשלוח אווירי לא יודע לספק, ולהפך. ככל שתהיו ממוקדים יותר בצרכים שלכם, כך האריזה תהיה איכותית יותר
  • העזרו במומחים –  כמו בהרבה מקרים, עצה של מומחה יכולה לחסוך לכם זמן, כסף ובעיקר שברון לב, המומחים שלנו בפליינג קרגו https://www.flying-cargo.com ישמחו לתת לכם את הטוב ביותר

 

סיכום

אריזת המוצר היא חלק בלתי נפרד ממנו. אולם עבור רובנו זהו לא תחום התמחות שאנו מבינים בו. לכן מומלץ ביותר לא להשאיר דברים ליד המקרה ורצוי להיעזר במומחים על מנת להבטיח שהמוצר המצוין שלכם יגיע בצורה המושלמת לכל מקום על פני הגלובוס.

פתרונות אריזה ליצוא

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי