נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך נמדד מאלף טוב

מאלפי כלבים

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם חיצוני שיודע דבר או שניים על כלבים. במרבית המקרים מדובר במאלף שמתלווה אל בעל הכלב ומאפשר לו לשנות את דפוסי ההתנהגות של הכלב. עובדה זו היא רק עניין אחד שמאפשר למדוד מאלף טוב. בשורות הבאות נציין בפניכם בהרחבה את המידע אודות מדידת מאלף טוב ומקצועי.

 

תכירו את האנשים שבזכותם מדריך זה עולה לרשת

המדריך הנוכחי שאתם קוראים זה עתה, עולה לרשת לאחר שהסתייענו בגורמים חיצוניים שהציגו בפנינו איך בדיוק נמדד מאלף טוב. מדובר בעצם בבעלי כלבים שהגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת חובבי כלבים בפייסבוק. בפוסט כתבנו כי אנו מחפשים מאלף וביקשנו לדעת איך מודדים מאלף טוב.

כמובן שלא ציינו כי אנו כותבים מדריך בנושא, כך שאלו שסייעו לנו צפויים לגלות את ההפתעה הזו. ננצל את ההזדמנות הזו להודות לכל מי שלקח חלק בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, המדריך רואה אור והוא צפוי להקל על בעלי כלבים אחרים בחיפוש אחר מאלף טוב לכלב שלהם.

 

איך נמדד מאלף טוב? – לפי הגישה שלו

מאלף טוב נמדד קודם כל לפי הגישה שלו. שכן, כיום, הגישה המקובלת ביותר של אילוף היא הגישה החיובית. נאמר לנו למשל שיש את המאלפים מבית שמש שידועים בגישה טובה זו שמיושמת על כל הכלבים שמגיעים לאילוף דרכם. מדובר בעצם בגישה שרואה את הכלב ואת צרכיו ומאפשרת לו ללמוד על התנהלות נכונה מבלי להשתמש באלימות כלל.

 

איך עוד נמדד מאלף טוב? לפי התוצאה

מאלף טוב הוא זה שמקבל כלב עם בעיות התנהגות תחילה ובסופו של ההליך, הוא מחזיר לבעלים כלב "חדש". כזה שמתנהל באופן נכון. כלומר, מדובר במרבית המקרים בכלב שמתנהל בדרכים הבאות:

  • לא נושך
  • לא תוקף
  • מכבד את הבעלים שלו ומקשיב להם ועוד

 

איך תוכלו להגיע אל מאלף טוב?

כדי שתוכלו למדוד בעצמכם את המאלף הבא שלכם ולדעת כי מדובר במאלף טוב, אתם צריכים קודם כל לגשת אל הרשת ולערוך חיפוש מקיף אחר מאלף שעונה על התנאים שצוינו קודם לכן. כדי שזה יקרה, עליכם לבחור בפלטפורמה המתאימה לכם.

למשל, קבוצות פייסבוק, דפי אינסטגרם או לשונית הביקורות של גוגל ולערוך חיפוש מקיף אחר חוות דעת שנכתבו על מאלפים. ראוי לציין כי יש להימנע ממאלפים שקיבלו מספר רב של ביקורות רעות. שכן, אלה כנראה לא מאלפים טובים.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע בנוגע למדידה של מאלף טוב. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, אתם יכולים לצאת ולמדוד את המאלפים שקיימים ברחבי הרשת ולבחור את זה שמתאים לכם כמו כפפה ליד. נאחל לכם הצלחה רבה ובחירה נכונה.

מאלפי כלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר