נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתקינים בריכה גדולה במרפסת של פנטהאוז

צלילה

דירת פנטהאוז היא בדרך כלל דירה מפנקת עם לפחות מרפסת אחת גדולה.

יתרון הטמון באותה מרפסת גדולה היא האפשרות להתקין בה בריכה גדולה ופרטית.

מדוע יתרון? משום שבריכה מספקת עבור בני הבית אפשרות להנאה מרבית בתוך חלל הבית, מעבירה את הזמן לילדים ויכולה להעניק זמן איכות אישי או זוגי למבוגרים.

כמובן שמדובר בעסק רציני הדורש תכנון מראש.

 

שלב ראשון- בחירת הבריכה

ישנו מגוון רחב של בריכות שחייה ביתיות במגוון צורות ועיצובים. על מנת לבחור את הבריכה המתאימה עבורכם, עליכם לבצע מחקר מקדים במסגרתו תחשבו באיזה צורה תרצו שתהייה הבריכה, באיזה גודל והיכן היא תמוקם בדיוק. עבור כך, אספנו עבורכם מגוון פרטים – להזמנת בריכת שחייה לחץ כאן.

 

שלב שני- כיצד נחליט על משקל הבריכה?

משום שפנטהאוז הוא דירה הממוקמת בבניין מגורים, יש לחשוב על עומס משקל מי הבריכה החוקי והמותר בבניין בו אתם מתגוררים. את עמוס משקל מי הבריכה מחשבים לפי כלל אצבע: כל ס"מ מים שווה ל-1 ק"ג למ"ר. כך לדוגמא, בריכה בעומק של מטר היא 1,000 ק״ג למ״ר. זאת, בהתייחס למים בלבד ללא התחשבות במשקל מבנה הבריכה עצמו.

 

שלב שלישי- היכן נמקם את חדר המכונות?

בריכה ביתית דורשת חדר מכונות שמהווה סוג של חדר בקרה שמתפעל את פעילות הבריכה השוטפת. לרוב, נשאף שחדר המכונות יהיה במקום שאינו גלוי לעין משום שמדובר בחלל שנראה כמעין ארון חשמל. כמו כן, נרצה שחדר המכונות ימוקם בחדר אטום לרעשים משום שהמכונות שמתפעלות את סינון המים בבריכה מרעישות. לפיכך, כדאי לחשוב מראש על אפשרויות למיקום חדר המכונות ולוודא כמובן שאלו עומדים בתקנים של חברת החשמל.

 

שלב רביעי- כיסוי הבריכה ומערכת חימום

בריכה במרפסת, לרוב משמעותה בריכה החשופה לכיפת השמיים. כלומר, מי הבריכה סופגים אליהם כל עלה שנושר ולכלוכים נוספים. משום שבניית בריכה ואחזקתה הם עסק יקר, נשאף לשמור על הבריכה שלנו כמה שיותר נקייה כל העת. לשם כך, ישנה אפשרות להתקין כיסוי חשמלי שניתן לסגור בכל פעם שבני הבית לא משתמשים בבריכה. כך, בתקופת השלכת הבריחה תישאר נקייה מעלים, ובחורף מי גשמים לא יחדרו אל מי הבריכה.

 

שלב חמישי (לא חובה)- חימום הבריכה

כשאנו חושבים על בריכה אנו חושבים על קיץ ושיזוף אך ישנה גם האפשרות להשתמש בבריכה בחורף שהרי החורף ברוב אזורי הארץ הוא יחסית מתון. במידה ואתם אנשים של חורף ומעוניינים ליהנות מהבריכה גם בחורף- התקינו מערכת חימום לבריכה שתאפשר לחמם את המים בהתאם לעונה. מערכת החימום תשמש אתכם לא רק בחורף משום שגם בקיץ ישנם ימים חמים יותר ופחות ובאמצעותה תוכלו להתאים את טמפרטורת הבריכה לטמפרטורה הרצויה עבורכם.

בריכה גדולה במרפסת של פנטהאוז הינה תוספת מפנקת וכיפית לכל בית- ודאו שאתם עושים זאת נכון.

 

בריכה עם נוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו