נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתאימים את צבע המטבח לשאר עיצוב הבית?

מִטְבָּח

המטבח נחשב לרוב ללב הבית, בו אנחנו מבשלים בהנאה ומתאספים כמשפחה ומבלים זה עם זה. זה חלל שצריך להיות גם פונקציונלי וגם אסתטי. לכן, אחת מהמשימות החשובות ביותר יהיה להתאים בין צבע המטבח לשאר עיצוב הבית – כך נוכל על הרמוניה מושלמת בקו העיצובי של הבית.

המטבח הוא המרכז של הבית, בו אנחנו מבלים ומבשלים בהנאה עם בני המשפחה. עם זאת, בכל הנוגע לעיצוב מטבח, אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא התאמת ערכת הצבעים לשאר עיצוב הבית. עם כל כך הרבה אפשרויות צבע לבחירה, זה יכול להיות קצת מבלבל להצליח למצוא את ערכת הצבעים הטובה ביותר שתיצור מראה מגובש והרמוני בכל הבית. איך עושים את זה? כל התשובות כאן.

 

מהי פלטת הצבעים הקיימת בבית?

השלב הראשון בבחירת ערכת צבעים לעיצוב מטבחים ברמת גן הוא התחשבות בפלטת הצבעים הקיימת בשאר חלקי הבית. הסתכלו על הקירות, הרהיטים והאביזרים בחדרים הסמוכים וזהו את הצבעים הדומיננטיים ביותר. זה ייתן לכם נקודת מוצא לבחירת ערכת צבעים למטבח המשלימה ומשפרת את המראה והתחושה הכללית של הבית.

פלטה בבית

מה סגנון הבית שלכם?

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סגנון הבית. סגנונות בית שונים משויכים לפלטות צבעים שונות, ולכן חיוני לבחור צבעים שמתאימים לסגנון הבית. לדוגמא, בית מודרני עשוי להכיל צבעים אלגנטיים ומונוכרומטיים כמו לבן, שחור ואפור, בעוד שבבית מסורתי עשויים להיות גווני אדמה חמים כמו בז', חום וירוק.

 

בחירת פלטת הצבעים למטבח

לאחר שזיהיתם את הצבעים השולטים בבית והבנתם מה הסגנון העיצובי של הבית, הגיע הזמן לבחור ערכת צבעים למטבח. גישה יעילה במיוחד היא להשתמש בערכת צבעים ניטרלית במטבח. צבעים ניטרליים כגון לבן, בז' ואפור שכן הם צבעים נצחיים וורסטיליים, מה שהופך אותם בחירה מצוינת ליצירת מראה מגובש בכל הבית. בנוסף, צבעים ניטרליים מספקים מעין קנבס ריק להוספת נקודות צבע באמצעות אביזרים כגון וילונות, שטיחים ויצירות אמנות.

 

השתמשו בצבע מחדר אחר

אם אתם מחפשים להוסיף תוספת של צבע למטבח, שלו להשתמש בצבע שמשתלב באופן הרמוני עם שאר פלטת הצבעים של הבית. לדוגמה, אם הצבע השולט בסלון הוא כחול, שקלו להשתמש בגוון כחול כצבע נוסף במטבח. זה ייצור מראה מגובש ויקשור את שני החללים יחד.

חדר אחר

השתמשו בסכמת צבעים משלימה

גישה נוספת להתאמת צבע המטבח לשאר עיצוב הבית היא שימוש בסכמת צבעים משלימה. צבעים משלימים הם צבעים שנמצאים זה מול זה בגלגל הצבעים, כמו כחול וכתום או סגול וצהוב. שימוש בצבעים משלימים במטבח יכול ליצור מראה נועז ודרמטי המוסיף עניין ויזואלי לחלל תוך שמירה על מראה מגובש בכל הבית.

לסיכום, התאמת צבע המטבח לשאר עיצוב הבית היא היבט חיוני ליצירת מראה מגובש והרמוני בכל הבית. בהתחשב בפלטת הצבעים הקיימת בבית, בסגנון הבית ובתאורה הטבעית במטבח, ניתן לבחור פלטה המשלימה ומעצימה את העיצוב הכללי של הבית.

מִטְבָּח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי