נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מגשי אירוח מוסיפים נופך של יוקרה לכל אירוע

מגשי אירוח

בין אתם מתכננים בר מצווה משפחתית, מארחים אנשי עסקים מחו"ל או מרימים כוסית במשרד לראש השנה – מגשי אירוח טעימים הם תמיד התשובה הנכונה לשאלה הכי חשובה – מה אוכלים? המבחר הוא אין סופי, מלוח ומתוק, פירות וירקות, קישים קטנים וכריכונים מעוררי תיאבון. אירוע יוקרתי ומוצלח מתחיל עם הזמנת מגשי אירוח חגיגיים ונגמר באורחים שבעים ומרוצים.

 

מהם מגשי אירוח חגיגיים?

מגשי אירוח חגיגיים הפכו בשנים האחרונות ללהיט בתחום האירועים הקטנים והגדולים. כל מגש הוא עולם ומלואו, עליו מסודרים בצורה צבעונית ושובת לב, מאכלים המתאימים לאכילה בביס או בעמידה. האופציות הן מגוונות: כריכי בריאות בלחמניות ביס, ירקות ופירות חתוכים ומסודרים בצורה אמנותית שכמעט לא נעים להרוס, מיני מאפים קטנים מלוחים או מתוקים. מיני קישים צבעוניים ופריכים וקינוחים אישיים. הכל חתוך קטן, מתאים לגודל ביס או שניים ונותן נופך מהודר לאירוע הכי קטן.

מגשי אירוח חגיגיים

כמה מגשי אירוח להזמין?

אנחנו יודעים שמבחר מגשי האירוח החגיגיים, כמו באתר https://www.delis.co.il לדוגמה, עלול קצת לבלבל. על כן נשמח לעזור לכם לחשב, כמה בדיוק כדאי להזמין. על מנת להשוות לאירוע שלנו, נופך יוקרתי ומהודר, יש לדאוג לכך שלא יגמר האוכל באמצע ויישארו רק פירורים על המגש. החישוב הוא פשוט.

קודם כל, שאלו את עצמכם מה סוג האירוע ומתי הוא מתקיים? למשל אם הוא מתקיים בזמן ארוחת בוקר/צוהריים או ערב, אז הגיוני שהאורחים שלכם יהיו יותר רעבים ועליכם להזמין יותר. אם מדובר רק בהרמת כוסית חגיגית בין שעות הארוחות – הזמינו פחות. המפתח צריך להיות חלקי 2. אם נניח הזמנתם 20 איש לאירוע, הזמינו 10 מגשים מגוונים הכוללים מאפים, ירקות וקינוחים.

 

איך נתאים את מגשי האירוח לאירוע?

מה האופי של האירוח שלכם? חגיגי כמו למשל ארוחה בבית כנסת אחרי עליה לתורה? מהודר ואלגנטי עבור אורחים חשובים או השקת מוצר חדש? האם יש קונספט מיוחד? איטלקי או מקסיקני למשל? שאלה חשובה נוספת היא מי קהל היעד? האם יש להם מגבלות אכילה ידועות? אם כן, תשקלו להזמין גם אופציות ללא סוכר או גלוטן.

לילדים לדוגמה, הזמינו יותר פיצות קטנות ומאפים, במקום כריכים מושקעים. למסיבות רווקות למשל, כדאי להזמין נשנושים שכיף לאכול תוך כדי צחוקים ומשחקים ולא על מנות כבדות יותר כמו פסטה או תפוחי אדמה. תכנון מוקפד ומותאם לפני, יבטיח לכם שמגשי האירוח החגיגיים, יתאימו בול לסוג האירוע שלכם ויבטיחו את הצלחתו.

 

כמה זמן מראש כדאי להזמין מגשי אירוח?

על מנת לדאוג שתיהנו מהמבחר העשיר והמגוון שיש למגשי האירוח להציע ועל מנת שתוכלו לבחור בין אופציות רבות וטעימות, הקפידו להזמין לפחות 72 שעות עד שבוע מראש. אם האירוע שלכם מתקיים בשבת למשל ואין לכם אפשרות לחמם מראש את הכיבוד, הזמינו מראש דברים שטעים לאכול אותם קרים ולא מחייבים חימום.

מגשי אירוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים