נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מגיעים להיות טכנאי דודים

singhvp93 / Pixabay

אם אתם מתעניינים בעבודה כטכנאי דודים הגעתם למקום הנכון: מדובר בעבודה מעניינת המרחיבה את האופקים ובדומה לעבודות טכניות רבות גם מתגמלת. עם זאת, לפני שתתחילו את מסלול ההכשרה שלכם כטכנאי דודים כדאי שתדעו מספר דברים על אופי העבודה וכן על ההכשרה המסמיכה אתכם להיות טכנאי דודים, שכן מדובר בעבודה העשויה להיות תובענית, הדורשת יכולות פיזיות והבנה טכנית גבוהה.

 

מהו אופי העבודה של טכנאי דודים?

עבודתו של טכנאי דודים מצריכה הן יכולות פיזיות והן מקצועיות והבנה טכנית גבוהה. טכנאי דודים מוסמך לבצע סט מגוון של עבודות הקשורות לדודים, בניהן: התקנת דודים, תחזוקת מערכות שונות, ניקוי מיכלים, החלפת רכיבים תקולים, עבודות ריתוך, התקנת צינורות ועוד. עבודות אלה דורשות כוח פיזי וכן הבנה מקצועית גבוהה. בסופו של דבר, לקוחות שיזמינו אתכם לבצע עבודות הקשורות בדודים לא מבינים הרבה בתחום זה בניגוד לתחומים אחרים כגון צנרת או חשמל, בהם גם למי שאינו בעל מקצוע עשויה להיות הבנה מסוימת. מסיבה זו אתם עליכם להיות הכי מקצועיים שאפשר.

 

מהי ההכשרה הנדרשת כדי להיות טכנאי דודים?

כדי להיות טכנאי דודים נדרש לעבור קורס טכנאי דודים. משך קורס שכזה נע בין 100 ל-200 שעות לימודים המרוכזים בתקופה של מספר חודשים. התוכן בלימודים אלה כולל התנסות מעשית וכן תוכן תיאורטי, כולל לימוד של מערכות קיטור, מבנה הדוד, כיצד לאבחן תקלות, כיצד לשמור על בטיחות מקסימלית בעבודה, תקנות וחוקים, התקנות דודים ועוד. הקורס מקיף את כלל הידע הנדרש לרבות התנסות טכנית הנדרשת לצורך העבודה.

 

מהם תנאי הקבלה לקורס טכנאי דודים?

תנאי הקבלה לקורס טכנאי דודים משתנים ממוסד למוסד, אך ככלל הם אינם נוקשים. עם זאת, חשוב לדעת כי למרות שתנאי הקבלה לא גבוהים במיוחד לא מדובר בקורס קל. יתכן והתעסקות כזו טבעית עבורכם ואולי הקורס לא יהיה לכם מאוד קשה, אך גם יתכן שהקורס יאתגר אתכם שכן בסופו של דבר הידע הנדרש לצורך העבודה כטכנאי דודים הוא רב, ועשוי להיות מסובך ולא קל בכלל.

 

מהן אפשרויות התעסוקה של טכנאי דודים?

לאחר סיום ההכשרה כטכנאי דודים תוכלו לעבוד הן כשכירים במקצוע והן כעצמאים בעלי עסק משלכם – כמובן, הכל תלוי במומחיות שתסגלו לעצמכם. זהו תחום שתמיד יש בו עבודה, שכן כמעט בכל משק בית ישנו דוד המצריך התקנה ותחזוקה, וכאן אתם נכנסים לתמונה.

 

היכן ניתן להזמין שירותי התקנת או תיקון דודים?

גם אם אתם לא מעוניינים להיות טכנאי דודים, וודאי לעיתים תזדקקו לשירותם. באתר מים חמים – טכנאי דודים תוכלו למצוא מגוון בעלי מקצוע המספקים את כל השירותים הקשורים בדודים: התקנת דודים, תיקון נזילות, תחזוקה, דודי שמש, דודים חשמליים ועוד. מים חמים – אתר דודים מרכז טכנאי דודים מכל חלקי הארץ ומסייע לכם למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם.

דוד שמש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר