נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשלוח מתנה לחו"ל שתשדר הכל על ישראל

מארז מעוצב

מתנות שמשדרות ישראליות הן מתנות ייחודיות ומשמחות, במיוחד למי שלא חי בארץ ורוצה הצצה וטעימה קטנה מכל הטוב שמתרחש כאן.

לכל מאורע שהוא מתנה המשרדת ישראליות במיטבה תמיד מתקבלת באהדה והערכה על ידי המקבל.

אז אם אתם מחפשים מתנה לחבר או שותף לעסקים בחו"ל שתראה לו כמו בישראל מדהימה ועדיין מתלבטים מה ואיך, הנה לכם כל מה שתצטרכו לדעת לקראת רכישה ומשלוח.

 

  1.     אלבום תמונות 360 מעלות

נופיה של ישראל הם קסומים ייחודיים ומלווים בהיסטוריה עשירה כאין כמותה. מתנה לחול צריכה להכיל את כל זה ואין דרך טובה יותר מאשר אלבום אינטראקטיבי שמצליח בעזרת טכנולוגיה חדישה להקרין אהבת הארץ ורצון להכיר ולטייל בה עוד. אלבום תמונות שכזה מגיע גם בשפה האנגלית ומציע מעבר לרק תמונות נוף גם פיסות מידע מרתקות ואפשרות לסיורים וירטואלים במקומות הרבים המצולמים. ניתן לעשות הזמנה זריזה ולשלוח את האלבום לעדו המיועד בחו"ל ללא בעיה וללא סיכון מיותר. מתנה זו מתאימה תמיד כשמדובר במתנה ישראלית אותנטית.

 

  1.     קרמיקה ואומנות

כשבוחרים לשלוח חפץ נוי דקורטיבי לבית צריך לקחת בחשבון מסע ארוך עוד לפניו, לכן לא כדאי לשלוח משהו גדול מידי אלא משהו עם מספיק משמעות ומשקל שיחד עם העטיפה הנכונה ישמר לאורך הדרך. , יש בישראל סצנת אמנות תוססת וקרמיקה רבים לבחירה. תוכלו להיתקל בהרבה סגנונות וטכניקות שונות בכל רחבי הארץ. אם אתם מחפשים משהו ייחודי יותר שנעשה בעבודת יד, עדיף לחפש בבוטיקים קטנים או בשווקי אמנים מקומיים.

 

  1.     מוצרי ים המלח

ים המלח מלבד ריכוז המלח הגבוה שלו, ים המלח מפורסם גם בזכות המינרלים והרכיבים התזונתיים העשירים שלו וערכם הטיפולי. מגוון המוצרים הרחב נמכר בחנויות רבות בארץ ובחו"ל אבל אין כמו לקבל משלוח כזה מהארץ. לחבר שלא מכיר את המוצרים זו דריסת רגל מעולה עבורו כך שאם יאהב את המינרלים המקומיים יכול להמשיך לרכוש את המוצרים גם בארץ מוצאו. זוהי מתנה כיפית ומרעננת ואולי אפשר לרכוש אותה מחנות מקומית בחו"ל, איך זה יהיה יותר יקר.

 

  1.     מזכרות יודאיקה

פמוטים וחנוכיות ועד צלחות הסדר וחמסות, ארץ הקודש היא המקום להשיג חפצים עם משמעות דתית וסמלית המכילים את הישראליות המודרנית יחד עם אמונותיה העתיקות. אמנים רבים יוצרים בעבודת יד יצירות אמנות יפהפיות המהווים מזכרת בלתי נשכחת מהחוויה בישראל. אם אתם שולחים מתנה לחו"ל למשפחה או חברים עם זיקה יהודית מוצרים  מסוג זה הם מרגשים ויפים מאוד ויכולים לשמש  הן לחגים והן רק לקישוט יפה. גם לאנשים גויים זה מתאים כי מי לא אוהב חמסות וקמעות שיכולים רק להוסיף ברכה ונותנים טעם אותנטי וחם. משהו לא יקר מדי לא יעשה לכם בעיות במכס אז אל חשש.

מנורה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
שק אגרוף ראשית
מידע חשוב על בובות אגרוף

אגרוף הוא מענפי הספורט שתופסים יותר ויותר תאוצה בארץ בשנים האחרונות, כאשר גם מתאמנים שאינם מתאגרפים מקצועיים מוצאים את