נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לרכוש טיסה מנקודות באשראי

כרטיסים מגנטים

חופשה יכולה להיות עסק לא זול, אבל למה לשבור את החזיר כשאפשר לתת לקניות שלכם לעבוד בשבילכם? כיום תוכלו לצבור נקודות בקניות שאתם מבצעים דרך כרטיסי אשראי מסוימים, ולממש אותן בהזמנת טיסות. חלום, לא?

כרטיס אשראי טיסות הוא אולי אחד הרעיונות המוצלחים ביותר שחשבו עליו בתקופה האחרונה. למה? כי הוא מאפשר לכם, בעזרת הקניות הרגילות שלכם שאתם בכל אופן עושים, להשיג נקודות טיסה וחופשה שיכולות לשמש אתכם להזמנה חופשית והנאה צרופה. אתם ממש לא צריכים לעשות שום דבר שונה מהרגיל, ובלי להרגיש בכלל צוברים עוד ועוד אפשרויות לטיסה וחופשה.

 

איך זה עובד?

ברוב הכרטיסים שעובדים לפי המודל הזה – יש יחס המרה קבוע מראש שמכתיב את כמות הנקודות אותה אתם מקבלים על סכום כסף נתון. כך בכל הוצאה שאתם עושים דרך הכרטיס, בין אם קניה בסופר, ובין אם ישיבה במסעדה – הכסף שאתם משלמים מיתרגם לאפשרויות רכישה בתחום הטיסות, והמלונות.

 

ומה קרה לאחרונה?

פעם התוכנית הזו הייתה מוגבלת למועדוני הנוסע המתמיד – בעיקר אנשי עסקים שהיו מרבים לטוס מטעמי עבודה. כיום, האפשרות הזו פתוחה בפני כל אחד ואחת. יתרה מזו, בגלל הכניסה של שחקניות חדשות לתחום – התחרות על הלקוחות הופכת את האפשרות הזו ליותר ויותר אטרקטיבית ומשתלמת.

 

אז מה למשל?

מכאן זה כבר תלוי בכרטיס המסוים שאתם בוחרים, וביחס ההמרה שלו משקלים לנקודות. בואו רק נסבר את האוזן ונגיד שלא מופרך בכלל שאחרי חודש או חודשיים של שימוש תוכלו "לקנות" בחינם טיסה לבודפשט, ואחרי שלושה או ארבעה חודשים לפריז, או ללונדון. למעשה, עם קצת סבלנות ועם הרגלי הצריכה הרגילים שלכם – אתם רק צריכים להמתין ולתת לכרטיס שלכם לעבוד בשבילכם.

 

למה כדאי לשים לב?

שימו לב שחברות אשראי שונות נבדלות זו מזו במרחב האפשרויות שבהן ניתן לממש את הנקודות הצבורות. בעוד שחלק מהכרטיסים כובלים לשימוש בחברות טיסה מוגבלות ומסוימות, ישנם כרטיסים שבהם הנקודות שלכם יוכלו לעבוד מול כל חברת תעופה, לכל יעד שתרצו, ואפילו בחופשות במלונות כאן בארץ.

 

איך מתחילים?

כעת רק נותר להירשם לשירות. בדרך כלל תהיה אפשרות נוחה וזמינה דרך אתר האינטרנט או דרך נציג שרות טלפוני. אחרע שתסדירו את כל הפרטים תקבלו אליכם בדואר את הכרטיס ותוכלו להתחיל להשתמש בו. במקרים מסוימים תקבלו אפילו מתנת הצטרפות – סיפתח נחמד של נקודות להתחיל איתו. אז למה אתם מחכים?

 

לסיכום

כרטיס אשראי טיסות שצובר עבורם נקודות טיסה ונופש על כל הוצאה שאתם מוציאים והייתם מוציאים ממילא. מדובר באופציה משתלמת עבור רבים, שבעזרתה טיסות וחופשות מעולם לא היו יותר בהישג יד. נשאר רק לעשות את הבחירה הנכונה מבין הכרטיסים הקיימים לשוק – בהתאם למרחב האפשרויות שהוא נותן בהזמנה וליחס ההמרה משקלים לנקודות.

 

המראה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים