נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעשות פרסום נכון ברדיו

רדיו ראשית

אם יש דבר אחד שלמדנו בעולם של היום, או לא רק שחשוב ללמוד איך עושים פרסום נכון ברדיו, אלא איך עושים פרסום נכון בכלל, בכל אמצעי התקשורת, בשלל הדרכים והטקטיקות. אם גם אתם רוצים לפרסם ברדיו, אך לעשות את זה בדרך הנכונה כך שתפנו לקהל הלקוחות שלכם בצורה הכי מדויקת – הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע לשם

הרדיו הוא נישה שפשוט לא מתיישנת; כבר מזמן אל מדובר במכשיר הישן שההורים שלנו היו שומעים במטבח כתחליף לטלוויזיה, בייחוד בעולם הפרסום של היום – הרדיו מתחרה כלל לא מבוטל כאשר אנו עושים השוואה בין הטלוויזיה לבין הרדיו. לא רק שמשבצת טלוויזיונית יקרה יותר, היום, דרך שירותי הסטרימינג, כולם מוצאים את הדרך המתאימה להם ביותר לעבור על הפרסומת על מנת להגיע לתוכן הטלוויזיוני אותו הם רוצים לצרוך. העולם של הרדיו, זה לא אותו הדבר; הצופה הוא מעין צופה שבוי, אין לו לאן ללכת פרט להקשיב לשידורי הרדיו, בין אם זה הפרסומות או בין אם זה המוזיקה הנהדרת, שמלווה את כולנו בדרך ובכך – הקהל הפוטנציאלי הרבה יותר מרוכז ומודע למה שהוא שומע, בייחוד אם מוצאים את הג'ינגל הקליט הבא או הדבר שיעלה לנו חיוך או אפילו צחוק על הפנים.

אז איך עושים את הפרסום הנכון ברדיו?

איך ספק שפרסום נכון הוא סוג של אומנות, כך גם פרסום ברדיו. אנו לא מדברים רק על ג'ינגל קליט שיזהה את המנגינה הכיפית עם המותג ובכך אנו נזמזם את המילים או המנגינה שנעימה לנו באוזניים ותגיע עד לפה, אנו מדברים על אותו הדבר הזכיר הזה שבעצם המחשבה על המילה, השיר או המנגינה – תעלה בעינינו ישירות את בית העסק או את השירות אותו הוא מציע. אנו יכולים למצוא את זה דרך הג'ינגל החדש של "יינות ביתן" או אפילו דרך הפרסומת המצחיקה של החתול הכתום של המחזור – אי אפשר להתבלבל. אתם יכולים גם להשתמש בפרנזטור שלא ניתן לזהות אותו עם מותג אחר – למשל מירי המצחיקה עם מוצרי ברנפלקס, היא כבר הפכה לחלק בלתי נפרד מהעניין. כל אלה רק מספר הצעות שיוכלו לקחת את בית העסק שלכם צעד אחד קדימה דרך הפרסום ברדיו אך יותר מזה – כמה הצעות קטנות שיוכלו בעצם לייצר לכם נתיב פנייה משמעותי לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם, בצורה כיפית, מקורית, מצחיקה או קליטה.

רדיו

אז מה בעצם מפרסמים ברדיו?

הכל! זוהי התשובה הכי מדויקת. אתם יכולים למצוא פרסומים על חנויות ביגוד, משתלות בצדי הדרך, חברות ענק כמו איקאה, שופרסל או גם כל מיני נישות קטנות של בתי עסק למשל בתחום התחבורה והשינוע, דרך פרסום של מונית גדולה בראשון לציון. ניתן לפרסם הכל בצורה המדויקת והנכונה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים