נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לסדר אולם אירועים בצורה המושלמת

אולם אירועים

אתם עומדים לערוך בקרוב אירוע? ככל הנראה מדובר באחד מהרגעים החשובים ביותר בחיים שלכם. אך אחת מהמשימות הקשות ביותר שמוטלות עליכם בערב עצמו זה לדאוג לסדר וארגון של אולם האירועים. מצד אחד אתם יכולים להטיל את המשימה על אנשי מקצוע שיבצעו אותה עבורכם, ומצד שני אתם יכולים לעשות את הבחירות בעצמכם. לא משנה איזה בחירה תעשו, תמיד אתם צריכים להיות שלמים איתה ולדעת כי לא וויתרתם על אף פרט שחשוב לכם. האורחים רוצים להגיע לאירוע שלכם ולראות שדאגו להם, וזוהי בעצם המשימה הקטנה אך הסופר חשובה שלכם להראות להם שאתם דואגים וחושבים עליהם.

 

הגיעו לאולם ותבחנו את המצב מקרוב

על מנת שתוכלו לסדר את אולם האירועים בצורה מושלמת עליכם להגיע לאולם על מנת להבין בדיוק כמה שטח עומד לרשותכם. תגיעו לאולם בשעות הבוקר או בשעות הצהריים עוד לפני שמתחילים לארגן אותו לקראת האירוע הבא, ותסתכלו מה יש באולם ומה חסר מבחינתכם. רק לאחר הצעד החשוב הזה באמת תוכלו להתקדם קדימה ולהתחיל לתכנן את הסידור עצמו.

אישורי הגעה וסידורי הושבה

אלמנט נוסף שאתם צריכים לשים אליו לב זה אישורי הגעה של האורחים וגם סידורי הושבה באולם עצמו. אתם צריכים לוודא שהאורחים שלכם יושבים ליד אנשים שהם מכירים כך שהם יוכלו להרגיש בנוח. אל תוותרו על הנושא הזה כי עבור רוב האורחים זה אולי הדבר החשוב ביותר באירוע עצמו.

 

מסתבכים? פנו לאנשי מקצוע מנוסים

אם אתם שמים לב שאתם הולכים לאיבוד בכל הנושא של סידור האולם בצורה נכונה, אל תיקחו סיכונים. פנו למעצבת אולמות שתוכל לסייע לכם בתהליך, ותוכל להסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות. תמיד יהיה לכם מקום להגיע מה אתם חושבים, אך עדיין אתם צריכים להרגיש שיש לכם מישהי מיומנת שעומדת מאחוריכם ושאתם לא נמצאים לבד בתהליך.

שולחן

 

הכניסו קצת עניין לאירוע שלכם

אם אתם שוברים את הראש קצת תוכלו להכניס קצת עניין לאירוע שלכם, יש לכם אפשרות לעשות זאת על ידי סידור נכון. תוכלו למצוא פינות ישיבה להשכרה אשר יהפכו את האירוע שלכם להרבה יותר מיוחדת ומעניין, והאורחים שלכם יעופו על הרעיון. תוכלו לבחור בפינות ישיבה סטנדרטיות כאלה שאתם מכירים או אפילו פינות ישיבה מיוחדת עם פופים ועוד לא מעט אלמנטים אחרים שלא היו קיימים באף אירוע עד כה.

 

תעשו מקום ייעודי לעישון

מצד אחד אתם צריכים לדאוג למעשנים שמגיעים לאירוע שלכם, מצד שני אתם צריכים גם לכבד את כל שאר האורחים. מהסיבה הזאת תוכלו לעשות פינת ישיבה ייעודית לכל אותם אנשים שמעוניינים לעשן, כך תוכלו לגרום להם להבין שחשבתם עליהם. תדאגו כי יהיו להם שם מאפרות וכל מה שהם צריכים על מנת לעשן בנחת ולא להפריע לשאר האורחים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים