נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לחסוך כסף בצורה הטובה ביותר

שעון ומטבעות

האם גם אתם שוברים אם הראש לאן נעלם הכסף בסוף החודש? לא מצליחים לחסוך לחופשה החלומית שאתם רוצים? אנחנו כאן בשבילכם.

הבאנו לכם 9 דרכים לחסוך הרבה כסף בצורה נכונה וטובה, שיגרמו לכם ליותר אושר בדרך.

 

סעו לעבודה עם אופניים

בלי להיכנס ליותר מידי פרטים על חשיבות השמירה על הכושר הגופני, נסיעה באופניים עשויה לחסוך לכם מאות שקלים בחודש. לעצלנים בינינו – אופנים חשמליות הן בהחלט פתרון. גם כדור הארץ יודה לכם על שאתם מזהמים פחות ודואגים לו. אז קדימה, כושר טוב מתחיל עכשיו.

 

לתת למומחים לטפל בכסף

במידה ויש לכם סכום גדול עליו אתם רוצים לקבל עמלה יציבה וקבועה, כנראה תיק השקעות היא הדרך הטובה ביותר בשבילכם. כיוון שבשביל לפתוח תיק השקעות יש צורך בסכום מינימלי, זה מתאים במיוחד אם יש לכם חסכונות בבנקים שונים ואתם רוצים להרוויח עליהם יותר.

 

הכינו אוכל בעצמכם

יש מאתנו רבים שהתמונה הראשונה שהם רואים בראש כשהם חושבים על רשתות המזון הגדולות הם תורים ארוכים, אבל ההתייעלות והשימוש בעגלות חכמות מאפשר חוויית קנייה בלי לחץ לרוץ לתפוס מקום בתור. בישול אוכל ביתי יחסוך לכם אלפי שקלים, וייתן לכם זמן איכות לדאוג ליקירים שלכם ולבשל להם מנות שהם הכי אוהבים, לילדים במיוחד.

 

עשו מנוי לספרייה ציבורית

קריאת ספרים היא הבסיס לצבירת ידע, ורבים לא יודעים שמנוי לספרייה ציבורית הינו ללא תשלום. במקום להוציא המון כסף על ספרים שקוראים פעם פעמיים, עשו מנוי ותוכלו לקחת 4-5 ספרים כל פעם, לקרוא, ליהנות ולהחזיר כך שאחרים גם ייהנו.

 

אינטרנט מהסלולרי

במידה ואתם לא זקוקים לקו טלפון, וגם באינטרנט אתם מסתפקים בגלישה בסיסית, תוכלו לוותר על שירות האינטרנט שלכם ולהתחיל להשתמש באינטרנט דרך הפלאפון (Hotspot). כיום, חברות רבות מציעות חבילות גלישה בנפח גדול מאוד, ששימוש פרטי, אפילו אם מורידים סרטים וסדרות, וצופים בתכנים רבים, לא מגיעים לנפח הזה. ולכן אפשרות זו עשויה לחסוך לכם כסף רב.

 

הזמינו מוצרים מחו"ל

הרבה אנשים נרתעים מלרכוש מוצרים מחו"ל כיוון שלוקח זמן רב למשלוח להגיע. אך אם מתכננים מראש מה רוצים ולאיזו תקופה, תוכלו להזמין מוצר זהה למוצר בארץ בשליש מחיר. לדוגמא, הזמינו תחפושות פורים חודשיים מראש, כך תדעו בוודאות שהמשלוח יגיע בזמן.

 

אפשרויות נוספות

  • קופת חיסכון – מתאימה לילדים ומטרתה חינוך נכון לחיסכון
  • בית השקעות – כדוגמת אי בי אי, מאפשרות מגוון ערוצי חיסכון וקופות שונות
  • חיסכון לכל ילד – תכנית ממשלתית לחסכון של כ-100 שקלים בחודש לכל ילד לאורך 18 שנים

 

לסיכום

ניתן לראות שיצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא עשויה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה. אל תהססו להתנהג אחרת ממה שמקובל, זה משתלם ויעזור לכם לעמוד בכל היעדים ולהגשים את כל החלומות שלכם. החופשה באירופה קרובה מתמיד, חסכו וזה שלכם.

מחשבון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים