נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתאים את הכריות לספה בבית הירושלמי – מדריך

PublicDomainPictures / Pixabay

בירושלים, יותר מאשר כל מקום אחר בארץ, ניתן להרגיש את עונות השנה בצורה ברורה ומובחנת במיוחד. הצינה והשלג בחורף, הרוחות הקרירים בסתיו, הפריחה והלבלוב באביב והשמש והחום של הקיץ הירושלמי. מסיבה זאת, כאשר הדבר נוגע לעיצוב הבית, בירושלים יותר מאשר כל מקום אחר בארץ יש מקום להכניס את עונות השנה לסלון, והדרך הנעימה והמהנה ביותר לעשות זאת עושה שימוש בטקסטיל, ובעיקר, בכריות.

 

הקיץ הירושלמי בסלון הביתי

הקיץ הירושלמי הוא ססגוני ושמח, עם תיירים שמגיעים לביקור מכל רחבי הארץ והעולם. מומלץ להשתמש בבדים עדינים וקלילים ששומרים על מגע קר על אף מזג האוויר החם השורר בחוץ, כך למשל בדי סאטן או בדים המזכירים בדי סאטן הן בחירה טובה עבור חודשי הקיץ.

באשר לצבעים שמתאימים לקיץ, לעונה זאת מומלץ לבחור גוונים עליזים וססגוניים כדוגמת צהוב וגוונים שונים של תכלת. כמו כן דוגמאות, דוגמאות גאומטריות מעניינות בשלל צבעים יכניסו לכם את האווירה העליזה של החופש הביתה.

 

איך מכינים את הסלון לסתיו הירושלמי

לעיתים קרובות, ירושלמים לא זקוקים לציפורי נחליאלי וחצבים כדי לדעת שהתחלפה העונה שכן כבר לקראת סוף הקיץ ניתן להרגיש את תחילתה של הצינה הירושלמית ואז יודעים כי הסתיו עומד בפתח. בניגוד לבדים החלקים והקרירים שנעימים לשימוש בקיץ, בעת בחירת כריות לעונת הסתיו, מומלץ לבחור בדים עם טקסטורות מעודנות פחות, שיהיו חמימים ונעימים יותר.

באופן טבעי, הגוונים אשר יתנו לכם את תחושת הסתיו הטובה ביותר הם גווני שלכת למיניהם, אדום כתום וגוונים עמוקים ועשירים של צהוב וענבר. באשר לדוגמאות, מומלץ לשלב כריות בדוגמאות גאומטריות עדינות, כריות חלקות וכמובן, דוגמאות שלכת, אם יש בנמצא.

 

החורף הירושלמי – כריות לימים גשומים או מושלגים

בין אם יורד שלג או שעונת החורף הקרובה תתאפיין במשקעים רטובים בלבד, החורף הירושלמי הוא קר ביותר ועל כן מומלץ להצטייד בשלל כריות רכות נעימות וחמימות. חורפים קרים שכאלו הם הזדמנות להשתמש בכריות קטיפה או כריות עשויות צמר וסוגים אחרים של בדים טבעיים ומחממים.

באשר לגוונים המתאימים לחורף, מומלץ לבחור גוונים עשירים ועמוקים: לא אדום אלא בורדו, לא כחול אלא אינדיגו ולא סתם ירוק חיוור אלא ירוק יער או לכל הפחות ירוק בקבוק.

 

איך יודעים שבא אביב – בירושלים

כמו בשאר הארץ, גם בירושלים האביב הוא תקופה של צמיחה פריחה ולבלוב, תופעות יפות לכל הדעות ועל כן אין סיבה שלא יבואו לביטוי גם בחלל הבית. מומלץ לבחור בסקאלת צבעים שמתכתבת עם הצמיחה והלבלוב בטבע: ירוק ורוד סגול אדום, ואף לשלב כריות בהדפסים שונים של פרחים ועלים.

 

בין אם אתם גרים בתלפיות, גבעת זאב, בית הכרם או קריית יובל, בעזרת שימוש בשלל כריות נוי במגוון רחב של גדלים, מרקמים, צורות וצבעים, תוכלו ליצור בסלון המגורים שלכם אווירה נינוחה ונעימה שתתכתב באופן הרמוני עם הסביבה הקרובה שלכם ותגרום לכם להרגיש בבית.

כריות נוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים