נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להרכיב רשת הצללה?

רשת כחולה

אם אתם מחפשים אחר רשתות הצללה מסוגים שונים, אתם בשלב מסוים תצטרכו לבדוק איך להרכיב אותן. כיום? בקלות רבה. בעוד שתמיד יהיו רשתות הצללה שיהיה קשה יותר להתקין, תוכלו גם לרכוש רשת צל להרכבה עצמית מהירה וקלה.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר פתרונות מושלמים עבור צל. בין אם יש לכם בריכה בחצר או לא, אתם צריכים להיות מוגנים מהשמש. הצללה לחצר כוללת לא מעט פתרונות אופציונאליים שונים בהם תוכלו לבחור, לרבות רשתות צל שמשלמים עליהן על פי מ"ר. למעשה, החל מ-7 ₪ למ"ר, תוכלו לרכוש רשתות צל מסוימים. כמובן שבמחירים האלו, של 7 ₪ למ"ר, לא תוכלו לרכוש הצללה מבד לייקרה.

 

יש משהו מיוחד בבד לייקרה עבור הצללה?

שימו לב, כדאי לזכור כי בד לייקרה מסוגל לחסום ולסנן עד כ-98% מהקרינה שמקורה מקרני השמש הלוהטות. אם אתם מחפשים אחר דרך קלה להתקנת רשת הצללה לחצר, לגג או למרפסת, אתם בהחלט מוזמנים לרכוש רשתות שאפשר למתוח בקלות. היכן? מומלץ לבקר בחנות הנקראת טרנקילו – הצללה לכל הצרכים (כולל צרכי חוץ וגם הצללה לאירועים)

לרוב, רשתות אלו שניתן למתוח בקלות יהיו עשויות מבד לייקרה, המצטיין בהגנה מהשמש, אך בכל מקרה תצטרכו לבדוק מראש את סוג הבד. כדאי לדעת, בעוד שישנן צליות הצללה מסוימות שאפשר למתוח ולהתקין בקלות, ישנם סוגים אחרים של צליות אשר יצריכו התקנה על ידי איש מקצוע.

 

התקנת הצללה לחצר ולגג

התקנת צלייה חייבת להתבצע בצורה נכונה והכי מקצועית, היות ואם היא נתלשת ממקומה, היא יכולה גם להוות סכנה לאנשים. זכרו, רשתות הצללה לפעמים כוללות בתוכן מוטות תמיכה, כבלים מפלדה ועוד. כשצלייה נתלשת ממקומה בגלל שהיא לא הותקנה נכון (בדרך כלל תיתלש בחורף), חובה מיד לאסוף את חלקיה ולא לתת להם להתעופף ברוחות.

כמו שכבר אמרנו, ישנם סוגים שונים של רשת צל למרפסת או לגג ולחצר, מה שמצריך את הבנת הצרכים שלכם מהצלייה קודם. אם אתם צריכים להצליל בריכה קטנה בחצר, אפשר בקלות להתקין לבד רשת צל לייקרה שנמתחת מעל הבריכה.

 

התקנה עצמית מהירה של רשת צל

לעומת מקרים בהם מתקינים רשתות להתקנה מהירה, רשתות צל הנתמכות בכבלים של פלדה, בכל אופן תמיד יצריכו ממכם את הסיוע של אנשי מקצוע. אם אתם בטוחים שאתם תדעו להתמודד עם הפרויקט, הקפידו לעבוד תחת נהלי בטיחות רלוונטיים.

בכדי להתקין רשת צל, תמיד יהיה עליכם לוודא כי התשתית בה הרשת תהיה מותקנת היא אכן תשתית איתנה. לדוגמה, אם אתם צריכים להתקין את הרשת על חול רך (כמו חול ים), יהיה עליכם להשתמש בשיטות הספציפיות עבור כך. זכרו, ההתקנה של פתרונות הצללה תמיד תהיה תלויה בלוקיישן, כך שכל מקרה לגופו. בעוד שבמקרים מסוימים אנשים ירצו למקם פתרון הצללה בתוך בטון, אחרים יעדיפו לקשור רשתות בעזרת כבלים או חבלים. בכל מקרה, עשו זאת בטוח ובטיחותי.

כוס כפה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה