נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להיפטר מנמלים – המדריך המלא

חיות

הקיץ עוד מעט מגיע ואיתו יגיעו גם הנמלים. ישנם בתים שאין בהם נמלים, לעומת אחרים בהם יש מכת נמלים כל קיץ מחדש. אין ספק שמדובר במטרד ולכלוך וגם מצריך מאיתנו להיות כל הזמן ערניים לכך שלא שכחנו קופסאות אוכל פתוחות ולא השארנו אחרינו שאריות אוכל. ישנם הרבה סוגים של נמלים וחלקן אפילו נושכות (נמלי אש) כך או כך יש לכך מספר פתרונות.

 

ריסוס נגד נמלים

זהו הפתרון הטוב ביותר ומומלץ לעשות כל תחילת קיץ, גם נגד ג'וקם ויתושים. אחרי שעשיתם ריסוס יסודי תוכלו להקפיד על כמה דברים פשוטים ובכך למנוע חזרה של הנמלים לפחות עד הקיץ הבא. הריסוס צריך להיות יסודי, כאשר יש לנטר את מקום הקן ולרסס אותו בהדברה ייחודית. שימוש בספריי נגד נמלים רק עבור הנמלים אותן אתם רואים, לא יעשה את העבודה והנמלים יחזרו. היכנסו לאתר חברה להדברת מזיקים ותתרשמו מסוגי ההדברות שיש.

 

שמירה על ניקיון בסיסי

חברות מקצועיות של הדברת נמלים יודעות לנטר ולאתר את הקן של הנמלים אך גם לאחר הדברה אל תנוחו על זרי הדפנה כי הנמלים בהחלט יכולות ליצור קן חדש ולהגיע שוב לכן חשוב לשמור על ניקיון בסיסי, במיוחד באזור המטבח שם לרוב נמצאות הנמלים. תקפידו לנקות את השיש ושולחן האוכל לאחר כל ארוחה. תקפידו לשטוף כלים. אם יש לכם חצר או גינה חשוב במיוחד להקפיד לא להשאיר שאריות אוכל שכן הסיכוי הרבה יותר גדול שהנמלים יחזרו.

 

אחסון נכון של האוכל

ישנם מאכלים שמושכים נמלים בצורה יתרה, כמו סוכר ומתוקים בכלל. לפעמים הנמלים יכולות להיכנס לתוך הצנצנות של האוכל ולכן כדאי לשמור מאכלים כאלה במקרר ולא בחוץ. אל תשאירו שקיות פתוחות של חטיפים, עוגיות, ממתקים וכד'. לסגור טוב ואף להעביר לשקיות זיפלוק. קורנפלקס אפשר לשים בקופסה ייעודית וגם עוגות אפשר לשמור באקופסאות אטומות. באופן כללי מומלץ לשמור כמה שאפשר את הדברים במקרר, אם יש לכם מספיק מקום. מדובר גם בתבלינים וקטניות.

 

טיפול נכון בחצר/מרפסת

כאמור, מי שיש לו חצר או מרפסת בוודאי סובל מנמלים בתדירות יותר גבוהה. חשוב מאד להקפיד על שאריות האוכל. אם יש לכם עדניות כבדות או חפצי נוי גדולים, מומלץ להרים אותם פעם בשבוע לפחות ולנקות מתחת. אפשר גם להדביר את החצר באופן נפרד.

 

לסיכום

כפי שאתם רואים, אין מה להיבהל מהנמלים שכן יש הדברות מיוחדות ועם שמירה על כמה טיפים פשוטים תוכלו לשמור על הבית שלכם נקי מנמלים גם לאחר ההדברה. ניקיון באזורים של אוכל, חצר ומרפסת ואחסון נכון של מאכלים שמושכים נמלים. קחו בחשבון שריסוס ידני עם ספריי לא פותר את הבעיה ואם מצאתם נמלה אחת אז סביר להניח שהיא הגיעה מאיזשהו קן בתוך הבית שלכם.

במלה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר