נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לגרום לאישה לגמור

זוגיות

גוף האדם מורכב בצורה שונה בין גבר לאישה. בעוד שניהם בעלי איברים זהים כמו לב, כבד ועוד, קיימים גם איברים ששונים מגוף לגוף. אחד מהסממנים המבדילים גוף של גבר וגוף של אישה הוא כמובן איבר המין. כשמדברים על איברי המין ביחס לקיום יחסי מין והגעה לאורגזמה, מדובר על שני איברים ששונים שמיים וארץ אחד מהשני. בעוד הגבר יכול להגיע לסיפוק מפעולה פשוטה ביותר, האישה עשויה להיתקל בקשיים וההגעה לאורגזמה הופכת להיות משימה לא פשוטה. במאמר זה נדבר על איך לגרום לאישה לגמור.

זוג במיטה

דבר ראשון – בואו נירגע

קיום יחסי מין הוא אקט שמביא איתו חשק להתפרע, להשתולל ולהגיע לפורקן. נכון שיחסי המין הם עניין סוער, אבל בשביל שהוא יוכל אכן להיות כזה, יש להרגיש מאוד מאוד בנוח עם בן או בת הזוג. לטפו, חבקו ונשקו אחד את השני, השרו אווירת רוגע ונינוחות, והגישה ליחסי המין שלכם תהיה בריאה ונכונה.

רק אישה רגועה שמרגישה בנוח יכולה להגיע לאורגזמה. אישה שתרגיש שהגבר שלה כבר חייב לגמור, תילחץ ולרוב תזייף אורגזמה. לעומת זאת, אישה שתיקח את הזמן שלה ותרגיש שבן הזוג שלה מכיל ומקבל את מרחב הזמן האישי שלה, תרגיש בנוח להתרכז ולהנות מהאקט במלואו. איך לגרום לאישה לגמור? נינוחות זה שם המשחק.

הניסיון שלכם לא רלוונטי

אין בעיה שהייתם לאורך החיים עם כמה וכמה נשים, ואתם יודעים בדיוק איך מתנהגים במגרש המשחקים הזה – חדר המיטות. חשוב שתדעו שאיבר המין של האישה משתנה מאישה לאישה. יש נשים שגומרות מחדירה, יש נשים שגומרות ממגע חיצוני, ויש נשים שגומרות משילוב של שניהם.

גם אם הייתם כבר עם אישה שגמרה מחדירה, זה ממש לא אומר שבת הזוג הנוכחית שלכם גם כן גומרת מחדירה. הקדישו זמן ואנרגיה בהכרת הגוף והרצונות של בת הזוג הנוכחית שלכם, הראו לה שמשנה ואכפת לכם מהסיפוק שלה, והשקיעו מאמץ בלגרום לה עונג. גם אם הדבר ייקח זמן, ברגע שתבינו איך לגרום לאישה לגמור ותספקו אותה, שניכם תצאו מרוצים ושמחים.

איך לגרום לאישה לגמור – הוסיפו ריגושים

יחסי מין יכולים להיות פארק שעשועים ויכולים גם לא. אחרי שניסיתם מגוון תנוחות ובכל מיני מקומות, הגיע הזמן להוסיף ריגושים.

ריגושים יכולים לבוא לידי ביטוי בצורת צעצועי מין, הוספת גבר או אישה נוספים ליחסי המין שלכם, וכן שימוש בתכשירים טבעיים להגברת העונג. אחד מהתכשירים האלו הוא ספריי השהייה.

ספריי השהייה יגרום להארכת הסקס שלכם באופן משמעותי, ויעצים בצורה ניכרת את החוויה המינית שלכם. הספריי מורכב מחומרים טבעיים בלבד ומאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי. היכנסו לאתר של טבע פלז'ר, קראו עוד אודות המוצר ותתחילו להנות מסקס משופר ועוצמתי במיוחד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי