נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבצע בדיקת מהימנות לעובד

זכוכית מגדלת

אם אתם מעוניינים לבצע בדיקת מהימנות לעובדים שלכם, לא בטוח שאתם פרנואידים, ממש לא.

בואו נגיד ככה, BETTER SAFE THAN SORRY.

מה שנקרא, עדיף להיות בטוחים ולא להצטער.

צריכים חוקר פרטי עבור בדיקת מהימנות לעובדים בארגון? הנה מידע חשוב לפניכם.

אין ספק, ישנן חברות וארגונים כל כך גדולים, עד שהמתחרים בוחרים לנסות להחדיר מרגלים תעשייתיים לאותו ארגון, או חברה. יחד עם זאת, מרגלים תעשייתיים יכולים לגרום לנזקים בלתי מבוטלים, מאוד תלוי בנסיבות. בואו נגיד את זה הכי מדויק, תמיד יהיה עדיף לקבל סיוע מקצועי כמה שיותר מהר ממשרד חקירות פרטיות. זאת, במקרים שבהם אתם חושדים בריגול תעשייתי בחברה שלכם. מעוניינים להקדים תרופה למכה ולוודא שאינכם שוכרים עובדים שהם מרגלים? 2 מילים: בדיקת מהימנות לעובדים בבית העסק.

 

כל מה שצריך לדעת על בדיקות רקע לעובדים ומהימנות

רגע לפני שאתם מעסיקים עובד חדש בעסק, כיצד משרד חקירות פרטיות יכול לסייע לכם? ובכן, קודם כל אתם יכולים לשקול שימוש במכונת פוליגרף. נכון, זה לא הכי נעים, הן לעובד והן למעביד. זוהי סיטואציה אמנם חודרנית, אבל אין ספק שישנם ארגונים רגישים שמצריכים בדיקת פוליגרף. אז זוהי אופציה אחת עבורכם.

מעבר לכך, ישנן כל מיני דרכים ושיטות טכנולוגיות לבדוק מהימנות של עובדים. למשל, ניתן לבדוק באם לאותו עובד ישנו תיק פלילי במשטרה, או לא. כמובן שזהו מידע שעשוי להיות חסוי, ככה שצריך גישה חוקית בכדי לברר פרטים מהסוג הזה. בכל מקרה שהוא, אל תסתכנו ואל תסכנו את עצמכם במעשים לא חוקיים כאלו ואחרים.

 

צריכים לבדוק את רקע ומהימנותם של העובדים בארגון?

אתם צריכים לבדוק את העובדים שלכם? לא מרגישים לגמרי בטוחים מגיוס כוח האדם אצלכם בארגון? בין אם כך או כך, תבצעו פעולות חוקיות בלבד בכדי לבדוק מהימנות ורק לעובדים שלכם, או לעובדים הפוטנציאליים.

חוקרים פרטיים יכולים להשתמש באי-אלו אמצעים טכנולוגיים בכדי להגיע לחשיפת האמת, וככה תוכלו לדעת אם אתם מגייסים את העובדים הנכונים אליכם לארגון. אם אתם מעוניינים לעשות זאת בצורה החלקה והטובה ביותר, עדיף לבצע בדיקת רקע לעובדים לפני הגיוס שלהם לשורות הארגון שלכם.

 

בדיקות רקע לעובדים לאחר גיוסם לשורות הארגון

אם אתם מרגישים שיש לכם בארגון עובד חשוד מסיבה כזו או אחרת, אתם גם יכולים לבצע בדיקות מהימנות לעובדים קיימים בארגון. אבל אנחנו חייבים להמליץ כאן משהו – נסו להימנע מבדיקות פוליגרף. השתמשו במכונות פוליגרף רק אם אין ברירה אחרת, זהו ממש לא המוצא הראשון שיש לפנות אליו.

בדיקות מהסוגים האלו לא מנחילות תחושות נעימות אצל העובדים שלכם, גם לא אצל הפוטנציאליים. אתם עלולים לפספס כוח אדם איכותי בעקבות בדיקות חודרניות לפרטיות. כמובן, אם תחליטו שכן להשתמש בפוליגרף, חוקר פרטי יוכל לסייע לכם. בהצלחה!

 

טביעות אצבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג